۴ راز از زبان بدن ظریف /عکس

هر جا می‌رویم صحبت از نشست 1+5 و برداشتن تحریم‌هاست و تمام نگاه‌ها معطوف به مردی با چهره مهربان و خوش‌روی و خندان است بر آن شدیم تا زبان بدن جناب آقای ظریف را در عرصه بین‌الملل تحلیل کنیم.

مجله زندگی ایده آل: گاهی شده یک فیلم با زبان اصلی می‌بینیم و   شاید یک کلمه از حرف‌هایی که بازیگران می‌زنند را نمی‌فهمیم اما اگر بگویند فیلم را تعریف کن طوری تعریف می‌کنیم که انگار نه انگار فیلم به زبان  اصلی بوده است. ارتباط انسان‌ها  30 درصد کلامی و 70 درصد غیرکلامی است، یعنی انسان‌ها بدون استفاده از واژه‌ها می‌توانند با هم ارتباط داشته باشند. امروزه با پیشرفت علوم رفتارشناسی و روانشناسی هر سیاستمداری می‌داند که  نمی‌تواند فقط به واژه‌های سخنرانی خود اکتفا کند  و در این بین زبان بدن، لحن کلام، اکسون‌گذاری، تن صدا و عوامل دیگری دخیل است که در مجموع 70 درصد از ارتباط فرد را تشکیل می‌دهد. چندی است هر جا می‌رویم صحبت از نشست 1+5 و برداشتن تحریم‌هاست و تمام نگاه‌ها معطوف به مردی با چهره مهربان و خوش‌روی و خندان است بر آن شدیم تا زبان بدن جناب آقای ظریف را در عرصه بین‌الملل تحلیل کنیم.

1. چشم آینه روح است

اولین و مهم‌ترین اصل  در یک ارتباط دونفره برقراری تماس چشمی است. چشم‌ها نقش مهمی در روابط اجتماعی افراد ایفا می‌کنند. چشم در بیان حالات و واکنش‌های ما، آشکارتر و بارزتر از دیگر اعضای بدن‌مان عمل می‌کند.  افراد هوشیار برای گرفتن منظور و عقایدتان از طریق ارتباط چشمی به حالات درونی‌تان پی می‌برند. به قول معروف چشم و نگاه، زبان بدن است.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/2/243300_460.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  −  47  =