کشف بیش از ۱۴ تن مواد مخدر در همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: امسال 14 تن و 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهر بهار با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی بر اساس دین‌باوری و ولایتمداری است، افزود: برقراری امنیت مردم و حفظ ارزش‌ها وظیفه اصلی ماست که بدون همراهی مردم و مشارکت آنان محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر جرائم خشن در استان همدان و به تبع آن در شهرستان بهار به صفر رسیده و شهرستان بهار از امنیت نسبی برخوردار است.  

فرمانده نیروی انتظامی همدان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته، گفت: در این راستا 9 عملیات فرااستانی انجام شده که طی امسال 14 تن و 70 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های عملیاتی و محله‌محوری، پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با اراذل و اوباش، نیز در استان اجرا شده است، اضافه کرد: شهرستان بهار، پایلوت انضباط اجتماعی، عفاف و حجاب و مدیریت کیفیت بر نیروی انتظامی است که این سه مورد نیز با موفقیت انجام شده است.

مهدیان‌نسب علت برخورداری شهرستان بهار از امنیت مطلوب را اجرای اقدامات پیشگیرانه نیروهای انتظامی و مشارکت مردم دانست و گفت: اجرای طرح‌های پیشگیرانه منطقه‌ای، نقطه‌ای، موضعی و حجمی نیروهای انتظامی شهرستان در راستای ارتقای امنیت و انضباط اجتماعی موجب برقراری امنیت در این منطقه شده است.  

وی افزود: افزایش بکارگیری گشت‌های پیاده و سواره، استقرار نگهبان شب، نصب هفت دستگاه دوربین مداربسته در نقاط مختلف شهر سبب ارتقای امنیت شهرستان نسبت به سال‌های گذشته شده است.

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به اینکه نصب دوربین مداربسته در شهر بهار سبب کاهش وقوع جرائم شده است، گفت: شهر بهار رتبه نخست استان را از لحاظ نصب دوربین مداربسته در راستای ارتقای امنیت دارد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات دریافت ماهواره شامل خرید، فروش، حمل و نصب و نگهداری آن جرم است و صرفاً مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با اخذ مجوز مجاز به استفاده از آن هستند، اظهار داشت: بخش عمده طلاق‌ها، ناسازگاری‌ها و بعضاً قتل‌ها نشأت گرفته از استفاده از ماهواره و برنامه‌های آن است.

مهدیان‌نسب بر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در خصوص معضلات ماهواره تأکید کرد و افزود: اثرات مخرب استفاده از ماهواره باید برای خانواده‌ها تبیین شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  1