قلعه نویی و رحمتی درتیررس میلیاردر مشهدی

تیم لیگ یکی و ثروتمند فوتبال ایران پیشنهاد‌های بزرگی به ستاره‌های لیگ داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از افکارنیوز، پدیده مشهد یکی از تیم‌های احتمالا راه یافته به لیگ برتر در فصل چهاردهم خواهد بود. تیمی که از همین حالا در تدارک جذب چهره‌های نامدار فوتبال ایران است.

پدیده در فصل جاری لیگ یک با وجود نتایج ناامیدکننده‌ای که در هفته‌های ابتدایی گرفت اکنون یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است. شاید هم از همین حالا صعود کرده به لیگ برتر چرا که سران این باشگاه در تلاشند بازیکنان بزرگ فوتبال ایران را به تیمشان بیاورند.

مدیریت باشگاه پدیده مشهد برعهده محسن پهلوان مقدم است. مردی که برای حضوری مقتدرانه در لیگ برتر دست روی بازیکنانی گذاشته که همین حالا جزو گران‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

صحبت از پیشنهاد بزرگی است که باشگاه پدیده مشهد به مهدی رحمتی، دروازه‌بان فعلی استقلال داده است. رقمی که باشگاه پدیده مشهد به مهدی رحمتی پیشنهاد داده حدود 5 میلیارد تومان است. آری 5 میلیارد تومان!

حالا شاید این رقم برای اغوا کردن مهدی رحمتی باشد تا پای میز مذاکره بنشیند و از استقلال جدا شود اما باشگاه پدیده آنقدر وضعیت اقتصادی مطلوبی دارد که قادر باشد رقمی در حدود 3 تا 3 و نیم میلیارد تومان به مهدی رحمتی بدهد و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران را جذب کند.

داستان پدیده و ستاره‌های فوتبال ایران اما فقط به مهدی رحمتی ختم نمی‌شود. بشنوید از پیشنهادی که این باشگاه به امیرقلعه‌نویی داده و می‌خواهد این مربی را هم برای فصل بعد به خدمت بگیرد.

اطلاعی در دست نیست درباره رقم پیشنهادی این باشگاه به امیرقلعه‌نویی اما به نظر می‌رسد باشگاه پدیده مشهد برای آنکه امیرقلعه‌نویی را روی نیمکت خود ببیند حاضر است همان رقمی را که به مهدی رحمتی پیشنهاد داده حتی بیشتر، را به امیر قلعه‌نویی هم پیشنهاد کند.

دیگر بازیکنی که مورد توجه باشگاه مشهدی قرار گرفته رضا حقیقی است. بازیکنی که این روزها شرایط مطلوبی در تیم پرسپولیس دارد. با توجه به اینکه حقیقی اصالتی مشهدی دارد این پیشنهاد چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد اما باید گفت که سران باشگاه متمول مشهدی که با توپ پر گام به عرصه فوتبال گذاشته‌اند اکنون تنها در فکر جذب رحمتی و قلعه‌نویی هستند چرا که می‌دانند با این تاکتیک یعنی اگر قلعه‌نویی و رحمتی را راضی به عقد قرارداد با پدیده کنند حضور دیگر چهره‌های فوتبالی نیز در تیمشان دور از ذهن نیست، اولویت را به جذب این دو گذاشته‌اند.

با توجه به اینکه استقلال طی سال‌های گذشته همواره این دو را در تیم خود دیده جدایی شان در فصل چهاردهم می‌تواند لطمه بزرگی به آبی‌ها وارد کند و چنین خطری پرسپولیس را هم تهدید می‌کند.

البته یافتن پاسخ این سوال که چرا پدیده چنین پیشنهاد‌هایی را به چهره‌های نامدار فوتبال ایران می‌دهد مشخص نیست چرا که همین حالا بر سر پرداخت‌هایی که به این چهره‌ها می‌شود انتقادهای بسیاری وجود دارد و بسیاری بر این باورند که اساسا قیمت بازیکنان و مربیان در فوتبال ایران این نیست.

البته مجموعه شرکت‌های پدیده با آن سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه‌های تفریحی کرده‌اند و ید طولایی که در احداث رستوران‌های مختلف در سراسر ایران دارند هیچ تیمی را مانع رقابت مالی با خود نمی‌بینند و از همین حالا مدیران سرخابی و دیگر تیم‌ها باید تلاش مدیران باشگاه پدیده را در جهت جذب ستاره‌های‌شان جدی بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  30