سید حسن خمینی هم آبی از آب در آمد

البته در بیت امام همه به این صورت استقلالی نیستند. زهرا اشراقی که دختر عمه سید حسن خمینی محسوب می شود از طرفدارهای پر و پا قرص پرسپولیس است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از سایت گل: مصاحبه جذاب سیدحسن خمینی و عادل فردوسی پور زوایای مختلفی را داشت. مجری نود که می دانست که او استقلالی است در طول مصاحبه مرتب این نکته را به او گوشزد می کرد اما سید حسن تلاشش را کرد تا موضعش را رسما عنوان کند.

اما او به یک داربی اشاره کرد که تیم مورد علاقه اش دو بر صفر عقب بود و سپس دو بر دو مساوی کرد. اگر داربی های دو دهه اخیر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تنها در یک داربی این اتفاق رخ داد؛ بازی جنجالی سال 1373 که پرسپولیس با دو گل پیش بود و سپس بازی دو بر دو شد اما به علت درگیری محرمی و قلعه نویی و سپس به زمین ریختن هواداران پرسپولیس، بازی نیمه تمام ماند.

سید حسن در صورتی خودش استقلالی است که پدر مرحومش از طرفداران شاهین به حساب می آمد. البته سید احمد خمینی رابطه خوبی هم با علی پروین داشت و از این رو خیلی ها او را پرسپولیسی می دانستند اما سید حسن طرفدار استقلال شد. او پیشتر عنوان کرده بود به صورت ناشناس و با لباس مبدل به ورزشگاه ازادی می رفته و بازی های تیم محبوبش را نگاه می کرده.

البته در بیت امام همه به این صورت استقلالی نیستند. زهرا اشراقی که دختر عمه سید حسن خمینی محسوب می شود از طرفدارهای پر و پا قرص پرسپولیس است. او بارهای در پیجش به این موضوع اشاره کرده و حتی برای استقلالی ها کری معروف شش تایی ها را هم خوانده است.
 

height=287

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72