۷ حلقه سرمایه داران ایرانی

بابک زنجانی تنها و اولین پول دار جنجالی نیست. بعد از پیروزی انقلاب بودند افرادی که نامشان مدتی در صدر خبرها آمد، پرونده شان پیگیری شد، به نتیجه رسید و …

برترین ها: همین چند وقت پیش بود که خبری مثل بمب در فضای خبری منفجر شد و انگشت حیرت خیلی ها به سمت دهانشان نشانه رفت. خبر آمد بابک زنجانی مولتی میلیاردر ایرانی بازداشت شد. 

همین خبر خیلی ها را به صرافت انداخت که شروع کنند به چرتکه انداختن و شمردن صفرهای حساب این مایه دار 42 ساله و گوگل کردن فهرست دارایی ها و مایملک او. حالا این روزها بنرها و تابلوهای عظیم هواپیمایی قشم که اینجا و آنجا روی پل های عابر و در و دیوار خیلی شیک و تر و تمیز آمد را به سفر فرا می خواند، بیشتز از قبل توی چشم می زند و این سوال مانندیک کلنگ بر مغز آدم فرود می آید که این همه ثروت چگونه در حساب یک کارآفرین 42 ساله ذخیره شده و اساسا ریشه این همه جنجال آفرینی کجاست؟

 اما بابک زنجانی تنها و اولین پول دار جنجالی نیست.

به گزارش برترین ها به نقل از چلچراغ، بعد ازپیروزی انقلاب بودند افرادی که نامشان مدتی در صدر خبرها آمد، پرونده شان پیگیری شد، به نتیجه رسید و … تمام اما بازت چند وقت بعد یکی دیگر جایگزین قبلی شدو این زنجیره مدام با حلقه های جدیدتری بلند و بلندتر شد اما در میان این پولدارهای جنجالی نام چند نفر بیش از بقیه در ذهن ها باقی ماند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/28/242314_184.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  15