روحانی غیرمنتظره به وزارت نفت رفت

: حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز به شکل غیر منتظره‌ای به وزارت نفت رفت و با مدیران نفتی و هیات مدیره شرکت ملی نفت جلسه گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، حسن روحانی رئیس جمهوری، صبحگاه امروز (دوشنبه 28 بهمن) با حضور در ساختمان اصلی وزارت نفت، ضمن دیدار با مدیران ارشد صنعت نفت، با آن ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این ملاقات که از ساعات اولیه صبح آغاز شد، روحانی با همراهی جمعی از وزاء و مسوولان ارشد دولتی از بخش های مختلف وزرات نفت بازدید و در جلسه هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران شرکت کرد.

پس از نخستین سفر رییس جمهور به عسلویه و بازدید از پروژه های نفتی قطب انرژی ایران و نیز دومین حضور وی در منطقه نفتی دارخوین و حالا شرکت در جمع مدیران صنعت نفت کشور در وزارت نفت، به نظر می رسد دولت یازدهم نگاه ویژه به این بخش داشته و احتمالا تصمیمات مهمی برای بخش نفت و گاز کشور در راه است.

بنابراین گزارش، دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل‌های مختلف انرژی، ١٢ کارگروه تخصصی ستاد هدفمندسازی یارانه ها را تشکیل داد که کارگروه ویژه انرژی به ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت تشکیل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −    =  50