دستبابی ۹۰ درصدی به اهداف بانک پاسارگاد در بانکداری مجازی

مدیر عامل بانک پاسارگاد گفت: از طریق بانکداری مجازی توانسته‌ایم نزدیک به سه هزار اصل درخت صرفه‌جویی در کاغذ داشته باشیم تاکنون بیش از چهار میلیارد ثانیه در زمان صرفه‌جویی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا  مجید قاسمی در چهارمین همایش روسای موفق شعب بانک‌های کشور اظهار کرد: ما برای سال 92 پیش‌بینی کرده بودیم تا 91 درصد از تراکنش‌های بانکی‌مان غیرحضوری و از طریق بانکداری مجازی انجام شود که اکنون به 90 درصد هدفمان دست یافته‌ایم.

وی افزود: در واقع اکثر تراکنش‌های بانکی ما خارج از شعبه و در ساعات غیراداری توسط خود مشتریان انجام می‌شود که ما برای رسیدن به این جایگاه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌ایم.

قاسمی خاطر نشان کرد که ما تقریبا برای همه مشتریان بانک کلاس بانکداری مجازی در خود شعبه‌ای که حساب باز می‌کنند برگزار می‌کنیم و آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانند کارهای بانکی‌شان را بدون صرفه هزینه و هم‌چنین خارج شدن از منزل یا محل کار انجام دهند.

مدیر عامل بانک پاسارگاد اظهار کرد: بانکداری مجازی در بانک متبوع‌اش از سال 87 رشد چشم‌گیر داشته است و در تلاشند تا اکثر مشتریان بدون حضور در شعب فعالیت‌های بانکی خودشان را انجام دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1