بانک‌ها در صنعت IT شجاعانه وارد شدند

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین:

بانک‌ها در صنعت IT شجاعانه وارد شدند و سرمایه‌گذاری کردند و در هیچ یک از حوزه‌های دیگر تحول در فناوری اطلاعات به اندازه حوزه بانکی وجود ندارد.بر همین اساس 90 درصد فعالیت‌های بانکی بانک اقتصاد نوین به کمک صنعت IT غیرحضوری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حسن معتمدی در چهارمین همایش روسای موفق شعب بانک‌های کشور اظهار کرد: به جز بحث مبادلات بین‌المللی و بحث‌های اقتصادی، توجه به تولید داخلی فرصتی بود که از دل تحریم‌ها بیرون آمد و به خوبی از آن استفاده شد که بانک‌ها نیز در این زمینه نقش بسیار موثری داشته است.

وی افزود: در این سال‌ها تامین مالی تولیدات داخلی انجام شد و ما شاهد جایگزینی واردات و صرفه‌جویی در ارز بوده‌ایم و زمینه‌هایی فراهم شده که از دارایی و ثروت به خوبی می‌توانیم استفاده کنیم.

معتمدی اظهار کرد: در بازار سرمایه انتشار اوراق و تجهیز سرمایه بدون کمک بانک‌ها امکان‌پذیر نبود.

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین ادامه داد: در صنعت it بانک‌ها شجاعانه وارد شدند و سرمایه‌گذاری کردند و در هیچ یک از حوزه‌های دیگر تحول در فناوری اطلاعات به اندازه حوزه بانکی وجود ندارد و همه این کارها به خاطر شرایط تحریم اتفاق افتاده است.

وی گفت: بر همین اساس 90 درصد فعالیت‌های بانکی بانک اقتصاد نوین به کمک صنعت it غیرحضوری است.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین خاطر نشان کرد: در گذشته بانک‌ها وظیفه‌ محور بودند و هر باجه تنها یک خدمت بانکی مانند دریافت، پرداخت یا چک را انجام می‌دادند اما اکنون مشتری‌ محور شده‌اند و هر باجه همه خدمات را انجام می‌دهد البته اکنون می‌گویند این کافی نیست.تحریم‌ها شرایط را به گونه‌ای کرد که طرح‌های ابداعی برای خلأهای به وجود آمده در نظام‌ بانکی داشته باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  ⁄  3  =