نیما نکیسا: من از عابدزاده بهتر بودم!

او دروازه بانی است با 47 بازی ملی، با پیراهن تیم ملی ایران قهرمان بازی های آسیایی شده، مدال برنز جام ملت ها را برده و یکی از 4 دروازه بان ایرانی است که در جام جهانی بازی کرده، عجیب اینکه تمام این وقایع فقط در فاصله دو سال برایش رخ داده.

مجله تماشاگر: او دروازه بانی است با 47 بازی ملی، با پیراهن تیم ملی ایران قهرمان بازی های آسیایی شده، مدال برنز جام ملت ها را برده و یکی از 4 دروازه بان ایرانی است که در جام جهانی بازی کرده: عجیب اینکه تمام این وقایع فقط در فاصله دو سال برایش رخ داده و در 23 سالگی دوران ملی او را به پایانی زودهنگام رسانده اند!
در فوتبالی که اغلب ستاره های جوانش تحصیلات را فقط تا حد شمردن صفرهای قراردادشان ادامه می دهند، اینکه نیما نکیسا با معدل 19 به استقبال مدرک کارشناسی ارشد برود آنقدر خبر جالبی بود که بساط «سبک زندگی» این هفته را به آپارتمان او در سعادت آباد بکشاند اما گفتگویی که قرار بود با این پیش زمینه انجام شود، در عمل به سمت و سوی دیگری رفت و شمایلی – شاید – جنجالی به خود گرفت. در شبی که برف تهران را سرِ باز ایستادن نبود، گفتگوی دو ساعته ما با نیما نکیسا زیر سایه پررنگ یک عقاب انجام شد! زیر خیمه سنگین احمد عابدزاده که سه روز قبل تر سفره خاطرات قدیمی را درست روی «خط قرمز» تلویزیون پهن کرده بود تا رقیب آن روزهایش به مرز انفجار برسد. حالا این نیما نکیسا است که ادعا می کند توانایی ها و افتخاراتش با روایت مخدوش عابدزاده زیر سوال رفته اند و قضاوت را به ما و شما می سپارد. این نیما نکیسا است که می گوید «بیست سال سکوت کردم. دیگر نمی توانم!». این نیما نکیسا است که عجیب ترین حرف ها را می زند اما هر 5 دقیقه یک بار یادآوری می کند «قصدم بی احترامی نیست». این نیما نکیسا است. همانقدر عجیب که دو دهه پیش جنگ شماره یک ها را از عابدزاده می برد و به غلامپور می باخت! این نیما نکیسا است؛ سنگربان اسبق پرسپولیس که هفت سال بعد از خداحافظی با فوتبال می گوید: من بیست روز از نیلسون کوچکترم!
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/26/254537_461.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −    =  9