پردرآمدترین و مشهورترین مربیان فیتنس

جوامع امروزی با ظهور رفاه مدرن و تکنولوژی، تنبل تر از گذشته شده اند و نیاز به مربیان فیتنس در اکثر جوامع بیش از پیش شده است. در زیر چند تن از پردرآمدترین و مشهورترین مربیان فیتنس دنیا را معرفی کرده ایم.

 برترین ها: تب و تاب مردم برای داشتن بدنی متناسب هیچ وقت نمی خوابد و اغلب مردم، چه خانم ها چه آقایان، چه پیر چه جوان، چه معروف چه عادی، به دنبال آن هستند که با متناسب کردن ظاهر خود و داشتن بدنی سالم و خوش فرم، وجهه خود را بالاتر ببرند. بسته به اینکه در چه محیطی با چه رسانه هایی و یا در چه کشوری هستید، تأکید بر فیتنس و تناسب اندام متفاوت است. ولی شکی وجود ندارد که جوامع امروزی با ظهور رفاه مدرن و تکنولوژی، تنبل تر از گذشته شده اند و نیاز به مربیان فیتنس در اکثر جوامع بیش از پیش شده است. در این میان، بعضی از مربیان بدنسازی، آمادگی جسمانی، یوگا، فیتنس و … بخاطر عوامل مختلفی از محبوبیت خاصی برخوردار می شوند، تا جائیکه بعضی از آنها تبدیل به مربیان شخصی ستاره ها و چهره های مشهور دنیا می شوند و حتی برنامه های تلویزیونی خاص خودشان را دارند. در زیر چند تن از پردرآمدترین و مشهورترین مربیان فیتنس دنیا را معرفی کرده ایم:

10. باب هارپر

باب هارپر اخیراً سر و صدای زیادی در اخبار به پا کرده است. او که یکی از مربیان برنامه تلویزیونی "The Biggest Loser" است، به تازگی سومین کتاب خود را منتشر کرده و امپراتوری او بیش از پیش بزرگ شده است. امپراتوری او که شامل مکمل های غذایی، نرمش ها، حضور در برنامه های تلویزیونی، کتاب ها و صحبت برای مردم می شود، حوزه های مختلفی از جمله کمک به خود و ارتقای شخصی را پوشش می دهد. او قبل از آنکه در برنامه کاهش وزن " The Biggest Loser" حضور یابد، مربی ستاره های مشهور هالیوودی بود.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/26/254206_855.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  ⁄  27  =