آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت این باشگاه درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم گفت: مهرداد کفشگری که از ناحیه دست دچار مشکل شده و عمل جراحی روی او انجام شده بود به دویدن و تمرینات ویژه پزشکی می پردازد و از نظر بدنی آمادگی خود را حفظ کرده است.

طبق تصمیم اتخاذ شده روز چهاردهم اسفندماه از دست کفشگری عکسبرداری خواهد شد و پس از آن درباره زمان شروع تمرینات کار با توپ و گروهی وی تصمیم گیری می شود. این احتمال وجود دارد که کفشگری در پایان ماه جاری تمرینات گروهی خود را آغاز کند.

حقیقت درباره وضعیت قاسم دهنوی گفت: دهنوی به خاطر تکل بازیکن صبا از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جدا از سایر نفرات به تمرین پرداخت اما وی مشکل حاد و نگران کننده ای ندارد و به احتمال فراوان در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت امید عالیشاه گفت: امید عالیشاه که از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده بود طبق برنامه در نظر گرفته شده تمرینات فشرده و خوبی انجام داده و در حال طی کردن دوران نقاحت است.

عالیشاه پس از فیزیوتراپی و دویدن دور زمین تمرینات سبک کار با توپ را انجام می دهد و عصر روز پنجشنبه نیز دقایقی با تیم به تمرین پرداخت. مشکل عالیشاه تقریبا در حال برطرف شدن است و این بازیکن جوان به احتمال فراوان می تواند قبل از پایان سال در تمامی تمرینات گروهی شرکت کند.

قرار بود عالیشاه در سال جدید تمرینات پرفشار و تیمی را از سر بگیرد اما روند درمانی وی مطلوب بوده و حضور وی در تمرینات تیمی کمی زودتر از موعد قبلی انجام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1