عواقب حرف های جنجالی مایلی کهن!

آخرین برنامه 90 سورپرایزی به نام «محمد مایلی‌کهن» داشت!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از افکارنیوز، سرمربی اسبق تیم ملی طی اظهارنظری غیرمترقبه گفت که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به ترانه‌های داریوش اقبالی – خواننده آن طرف آبی – گوش می‌داده و حتی اکنون هم به این خواننده لس‌آنجلسی علاقه‌مند است. دقیقا پس از این اظهارنظر بود که سایت‌های گوناگون به نشر این خبر و ارایه تحلیل‌های مختلف از حاجی و حرف‌هایش پرداختند.

جالب اینکه پس از آن شایعه ممنوع‌التصویر شدن سرمربی اسبق تیم ملی به‌خاطر این حرف‌ها مطرح شد تا خود حاجی پاسخ بدهد برایش اهمیتی ندارد که سیما تصویرش را نشان بدهد یا ندهد.

عادل گوشه رینگ

حاجی مایلی‌ روی آنتن برنامه زنده و پربیننده 90 آنچه نباید می‌گفت را گفت و تلفنش را قطع کرد تا موجی جدید در رسانه‌ها به راه بیفتد. موجی نو از اظهارنظرهای شفاف و غیرمنتظره محمد مایلی‌کهن. با این اوصاف آنچه به گوش می‌رسد مشکلاتی است که پس از اظهارنظرهای مایلی‌کهن گریبان عادل فردوسی‌پور را گرفته است.

گفته می‌شود متولیان سیما از مجری محبوب برنامه 90 دلخورند که چرا فضای حرف زدن در این مورد خاص – داریوش اقبالی – را به مایلی‌کهن داده است.

ادامه گرفتاری‌ها تا اذان صبح!

نکته قابل تامل اینکه عادل مجبور شد تا نیم‌ساعت پس از اتمام برنامه یعنی 3بامداد محل کارش را ترک نکند و پاسخگوی بخشی از برنامه باشد که مهمانش مایلی‌کهن بوده است.

ظاهرا مجری برنامه هم در دفاع از خودش عنوان کرده سوابق مایلی‌کهن در نظام مشخص بود و تصورش را هم نمی‌کرده کار به جایی بکشد که سرمربی اسبق تیم ملی در برنامه زنده از علایق شخصی‌اش به یک خواننده لس‌آنجلسی پرده بگشاید.

حال باید دید از این به بعد مجری محبوب 90 در انتخاب مهمانانش حتی به صورت تلفنی وسواس بیشتری به خرج خواهد داد و یا اینکه همان توضیح 30 دقیقه‌ای پایان برنامه آخرش به مسوولان «بالا» کفایت داشته و مشکل مرتفع شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  6