واکنش های مختلف به کمپین حمایت از فرزان اطهری

فرزان اطهری، بازیکری که 9 ماه است به جرم فروش مواد مخدر در زندان های دبی به سر می برد و حکم حبس ابد او نیز چندی پیش صادر شد هر چند خودش این جرم را انکار می کند.

روزنامه هفت صبح: چند ماهی است نام یک بازیگر ایرانی – سوئدی بر سر زبان ها افتاده و دستگیری او در دبی به یکی از سوژه های مهم خبرگزاری ها تبدیل شده است. «فرزان اطهری» یکی از مدل های نسبتا شناخته شده ایرانی است که به عنوان یک مدل در 23 کشور مختلف با بیش از 100 مارک همکاری کرده و چندی پیش نیز در یکی از موزیک ویدئوهای هیفا وهبی (خواننده لبنانی) به عنوان بازیگر حاضر شده بود که انتشار خبر صدور حکم ابد برای اطهری نام او را بیشتر بر سر زبان ها انداخت.

باتزی او در چند فیلم ایرانی نیز سبب شده تا توجه ایرانی ها بیشتر جلب شود و کمپین فیس بوکی برای درخواست تجدید نظر در حکم او به راه بیفتد. اطهری در فیلم چهل سالگی حضور داشت و در کنار لیلا حاتمی به ایفای نقش پرداخت. عکس های زیادی از او در کنار بازیگران منتشر شده و شاید همین نکته سبب شده تا هنرمندان کشور نیز آرام آرام به صف حمایت از او بپیوندند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/13/263976_416.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. طاهریان می گوید

    با سلام: اگر چه خود این شخص به اشتباهش پی برده و قبول کرده کار زشتی مرتکب شده.با اینحال باید به ایشان کمک کرد و زندگی دوباره داد.امیدوارم خداوند کمکش کنه.

  2. sara می گوید

    فرزان مامنتظرتیم

  3. sara می گوید

    فرزان مامنتظرتیم

ارسال یک پاسخ

50  +    =  57