تغییرات مدیران شعب بنابر موازین بانک رفاه بوده است

روابط عمومی بانک رفاه کارگران با اعلام اینکه جابه‌جایی روسای شعب براساس موازینی مانند شایستگی‌ است، جابه‌جایی رئیس شعبه بانک به دلیل انجام ندادن عملی خارج از موازین و مقررات نظام بانکی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس روابط عمومی بانک رفاه کارگران با اعلام اینکه جابه‌جایی روسای شعب براساس موازینی مانند شایستگی‌ است، جابه‌جایی رئیس شعبه بانک به دلیل انجام ندادن عملی خارج از موازین و مقررات نظام بانکی را تکذیب کرد.

بانک رفاه کارگران، به دلیل گزارشی با عنوان «تعلیق و جابه‌جایی یک رئیس شعبه بانک به خاطر عدم همکاری با فرزند یک وزیر» توضیحاتی ارسال کرده که در ادامه می‌آید.

آنچه در متن این خبر به عنوان تعلیق و جابه‌جایی رئیس شعبه بانک به دلیل انجام ندادن عملی خارج از موازین و مقررات نظام بانکی و یا توصیه ذکر شده است، از اساس تکذیب می‌شود و صحت ندارد.

لازم به ذکر است جابه‌جایی رؤسای شعب در سیستم بانکی و از جمله بانک رفاه کارگران براساس موازینی از جمله شایستگی‌ها، تناسب میان شغل و شاغل، اهمیت موارد نظارتی با تأیید مسئولان نظارتی و… انجام می‌شود و اقدامی متعارف و مورد تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است، ضمن اینکه در این چارچوب، در سال‌ جاری تاکنون، تعداد زیادی از رؤسا و معاونان و مدیران شعب تهران جابه‌جا شده و در موقعیت جدید کاری خود مشغول به فعالیت هستند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3