فروش جبرانی ایران خودرو ویژه مشتریان دهه فجر

شرکت ایران خودرو، فروش محصولات خودرا از طریق بستر اینترنت عرضه نموده که نیاز است مشتریان گرامی از طریق کارت های متصل به شتاب و درگاه های بانک های دولتی و یا خصوصی اقدام به واریز وجوه مورد نظر نمایند.

به گزارش ایکوپرس، با توجه به استقبال گسترده مشتریان محترم از طرح فروش ویژه به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، در ساعات اولیه ثبت نام، برخی از تراکنش های مالی بانکی از حساب کسر و پس از ساعاتی مجددا وجوه واریزی از طریق بانک مورد نظر مشتریان به حساب ایشان عودت شده است. این امر ناشی از عملکرد دروازه اینترنتی بانکها بوده که باعث نارضایتی مشتریان ایران خودرو شده است.

برای جلب رضایت این دسته از مشتریان محترم، گروه صنعتی ایران خودرو شرایط ویژه ای از تاریخ 17/12/92 لغایت 20/12/92 در بخش ویژه مشتریان در صفحه اینترنتی فروش در نظر گرفته تا مشتریان شامل طرح با ورود با کدملی و شماره شناسنامه خویش مجددا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.این شیوه فروش صرفا جهت مشتریان مذکور می باشد.

در ثبت نام دهه مبارک فجر بیش از 11000 نفر مشتری جدید به خانواده گروه صنعتی ایران خودرو پیوستند که نشان از حسن اعتماد جامعه به گروه صنعتی ایران خودرو می باشد.

در ثبت نام فروش فوری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از نیمی از خودروهای ثبت نامی مشتریان به ایشان تخصیص یافته و مابقی تا پایان سال تحویل خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −    =  31