در خواست باقری از پروین

کریم باقری شرایط پرسپولیس را مناسب توصیف کرده و امیدوار است اردوی شمال تاثیر مثبتی در روند این تیم داشته باشد. او از علی پروین هم می‌‌‌خواهد که قبل از بازی با داماش مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کرده تا آنها از لحاظ فکری مشکلی برای 3 بازی پایانی نداشته باشند.

* ابتدا در مورد بازی دوستانه روز سه شنبه با صدرای نکا صحبت کنید؟
خدا را شکر بازی خوبی بود و در مجموع اردوی خوبی را در شمال برگزار کردیم. مهم این است که بازیکنان در شرایط بازی قرار داشته باشند و روز جمعه هم با نساجی بازی می‌‌ کنیم و امیدوارم اردوی خوبی را تا پایان حضورمان در شمال داشته باشیم.
* مصدومیت حسینی، مسلمان و سیدصالحی مشکل ساز نیست؟
این موضوع برای همه تیم ها اتفاق می‌‌ افتد. امیدوارم این 3 بازیکن خیلی زود به پرسپولیس اضافه شوند تا با شرایط ایده آلی 3 بازی پایانی را انجام دهیم.
* تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس نبود؟
این وضعیتی بود که باید با آن کنار می‌‌ آمدیم و تلاش می‌‌ کنیم بازیکنان در شرایط مسابقه قرار داشته باشند.
* شانس مدعیان قهرمانی را یکسان می‌‌ دانید؟
به نظر من شانس مدعیان برابر است، البته هر بازیکن یا هر مربی‌ای از شانس بالای تیمش حرف می‌‌ زند. خیلی ها معتقدند شانس پرسپولیس روی کاغذ از همه بیشتر است و باید بگویم بازی با داماش برای ما بسیار تعیین کننده است. بازی با راه آهن و استقلال خوزستان هم آسان نیست چون آنها خطر سقوط را احساس می‌‌ کنند.
* علی دایی در مورد فهرست ورودی و خروجی تیم برای فصل آینده تصمیم گرفته است؟
معمولا در پایان لیگ خبرهای مختلفی مطرح می‌‌ شود و شاید جابجایی هایی صورت بگیرد. در حال حاضر اما همه در باشگاه به پرسپولیس فکر می‌‌ کنند تا سه بازی پایانی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. دایی هنوز تصمیمی در مورد بازیکنان فعلی یا بازیکنان جدید نگرفته و از حالا پرداختن به این موضوع زود است.

* چرا هنوز مشکلات مالی برطرف نشده است؟
نمی‌دانم اما از مسئولان باشگاه و همچنین آقای پروین می‌‌ خواهم پول بچه ها را قبل از بازی 7 فروردین با داماش بدهد تا پرسپولیس دچار مشکل نشود. امیدوارم هر چه زودتر اقدامات لازم انجام شود.
* دایی و پروین ارتباط خوبی با هم ندارند؟
کاری به این مسائل ندارم و مهم این است که الان به عنوان سرمربی و مدیرعامل در کنار هم هستند و باید برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند.
* در برنامه این هفته 90 بازی های تیم‌ملی‌ در جام‌جهانی قبلی مورد ارزیابی قرار گرفت. خیلی‌ها معتقدند تیم 98 محبوب ترین تیم بود. نظر شما چیست؟
در جام‌جهانی گذشته هر تیمی شرایط خاص خودش را داشت. خیلی ها معتقدند تیم 98 دوست داشتنی بود.
* برخی معتقدند تیم فعلی چنگی به دل نمی‌‌ زند. نظر شما چیست؟
من همیشه دوست دارم مثبت فکر کنم. امیدوارم تیم ملی بازی های تماشاگرپسندی انجام دهد ولی با این شرایط نباید انتظار صعود تیم‌ملی‌ را داشته باشیم. باید با واقعیت ها زندگی کنیم اما اگر بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم هیچ ایرادی ندارد به صعود فکر کنیم.
* قبول دارید اگر ایویچ می‌‌ ماند شاید تیم‌ملی‌ در جام‌جهانی فرانسه از گروه خودش صعود می‌‌ کرد؟
زمانی که ایویچ سرمربی تیم‌ملی‌ شد من در آلمان بازی می‌‌ کردم و زیاد در تمرینات حضور نداشتم. فقط ایویچ یک بار به آلمان آمد تا بازی ما را از نزدیک ببیند. در اردوی ایتالیا هم او را برکنار کردند. زیاد با این مربی کار نکردم ولی اکثر بچه ها از او تعریف می‌‌ کردند. در مورد تیم 98 باید بگویم که رفاقت حرف اول را می‌‌ زد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =