پیام نوروزی رییس سازمان محیط زیست

رییس سازمان محیط زیست در پیام فیسبوکی خود به مناسبت عید نوروز، آغاز فصل نو را پیامی دانست تا «حیات مجدد را در درون خویش پاس داریم، اشتباهات را جبران کنیم و همراه با عالم خلقت، نو و تازه شویم.»

به گزارش پایگاه خبری تابناک،معصومه ابتکار در این پیام نوشت: قصه تحول روزگار و گردش فصل ها از قوانین خلقت و طبیعت است. این تحول البته به همه ابعاد حیات تسری یافته و همه موجودات متاثر از این نظم هستند؛ نظمی بر مبنای قدرت بازسازی و تجدیدپذیری.

رییس سازمان محیط زیست افزود: می بینیم بعد از زمستانی سرد که بوی ایستایی و توقف می دهد، چگونه فصلی نو سر می زند. این، اعجاز طبیعت و اعجاز قانون خلقت است… این، درسی برای انسان هاست تا قدرت زایندگی و تجدیدپذیری حیات را سلب نکنند و پیامی به ما هم هست که حیات مجدد را در درون خویش پاس داریم، اشتباهات را جبران کنیم و همراه با عالم خلقت، نو و تازه شویم، به خصوص در تجدید قوای فکری و روحی.

ابتکار افزود: تقارن نوروز باستانی ایرانیان با تحول عظیم طبیعت، ویژگی یگانه عید ماست و همین ویژگی سال نوی ما را از سال های نو دیگر ملل متمایز می کند… حول حالنا الی احسن الحال را تکرار کنیم و همراه طبیعت به تازگی و بهتر بودن کوچ کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  50