آخرین وضعیت هوا و ترافیک جاده‌ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران (ورودی شهر قم) گفت: در خراسان شمالی محورهای شیروان به بجنورد و بجنورد به جنگل گلستان، قزوین محورهای قزوین – کرج و قزوین – زنجان، البرز باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و باند شمالی آزادراه تهران – کرج از پل کلاک تا پل فردیس شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای کرج – چالوس و قزوین – رشت حبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ حمیدی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در محور هراز از سه راهی لاسم تا آب اسک و محدوده های تونل تکاور 2، منظریه و سه راه بلده ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین در محور کرج – چالوس از مرزن آباد به سمت کرج و محور قزوین – رشت محدوده تونل منجیل و لوشان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم – تهران (ورودی شهر قم) گفت: در خراسان شمالی محورهای شیروان به بجنورد و بجنورد به جنگل گلستان، قزوین محورهای قزوین – کرج و قزوین – زنجان، البرز باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و باند شمالی  آزادراه تهران – کرج از پل کلاک تا پل فردیس شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

حمیدی تأکید کرد: همچنین در خراسان رضوی محورهای مشهد – نیشابور، مشهد – چناران و مشهد – تربت حیدریه و گیلان محورهای آستارا به اردبیل، تالش به آستارا و رشت به قزوین ترافیک نیمه سنگین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1