انفجار در مغازه اغذیه فروشی ۷ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: انفجار شدید در یک مغازه اغذیه فروشی 7 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ساعت 22:24 شب گذشته انفجاز شدید در یک مغازه اغذیه فروشی در بلوار اندرزگو به سامانه 125 اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: انفجار شدید در یک مغازه اغذیه فروشی حدوداًَ 10 متری به حدی بود که شیشه در و پنجره‌های این مغازه شکسته و تجهیزات آن مانند دستگاه توستر به بیرون پرتاب شده بود. در پی این حادثه دو کارگر دچار سوختگی شدید و 3 مرد رهگذر بر اثر پرتاب شیشه‌ها دچار جراحات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه 5 فرد مذمکور به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، گفت: 2 سرنشین یک خودروی شاسی بلند نیز که در حین بروز حادثه در حال گذر بود نیز بر اثر موج انفجار و پرتاب قطعات مغازه دچار آسیب و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش‌نشان‌ها آتش‌سوزی رخ داده در این مغازه را خاموش و محل را ایمن‌سازی کردند. این عملیات در ساعت 30 دقیقه بامداد به پایان رسید.

ملکی همچنین از وقوع حادثه‌ دیگری خبر داد و اظهار داشت: ساعت 22 شب گذشته برخورد دو خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم،‌ حوالی کیلومتر 45 به سامانه 125 اعلام شد. یکی از خودروها که 4 سرنشین داشت در پی این تصادف از مسیر منحرف و با گاردریل‌ها برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: 4 سرنشین خودروی مذکور که اعضای یک خانواده و در خودور گرفتار بودند با تجهیزات آتش‌نشان‌ها  خارج شدند. با تحویل آنها به عوامل اورژانس مشخص شد پدر خانواده که مردی 35 ساله بود جان خود را از دست داده و همسرش نیز به شدت دچار آسیب شده است، این زن به همراه دو فرزند خود که آنها نیز دچار آسیب‌ شده بودند به مراکز درمانی منتقل شدند و عملیات در ساعت 22:45 به پایان رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  14