ارزش ۵۸۰ میلیون پوندی تراکنش‌های غیرتماسی بارکلیز تا پایان سال ۲۰۱۴

پیش‌بینی شد:

مشتریان بارکلیز با استفاده از کارت‌های غیرتماسی (Contactless) ماهانه 6.6 میلیون پوند تراکنش انجام می‌دهند. بارکلیز (Barclays) یکی از معتبرترین و مهمترین بانک‌های انگلیس به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شرکت ملی انفورماتیک و به گزارش پایگاه فاین‌اکسترا، این شیوه پرداخت از سال 2012 به این طرف، سه برابر رشد داشته و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری (2014) به 90 میلیون تراکنش برسد.

بارکلیز در مارس 2009 (اسفند 1387) کارت‌های غیرتماسی خود را به عموم مشتریان عرضه نمود. با توجه به این که شرکت‌های خرده‌فروشی و کاربران، بیش از پیش در حال آشنا شدن با مزایای این فناوری هستند، روند صعودی استفاده از شیوه پرداخت غیرتماسی با شتاب ادامه دارد.

سال گذشته تعداد تراکنش‌های بی‌تماس که توسط مشتریان بارکلیز در انگلیس صورت گرفت، با جهشی بلند به 45 میلیون تراکنش رسید. این رقم در سال 2012 بالغ بر 15 میلیون تراکنش گزارش شده بود.

ارزش این معاملات در همین دوره زمانی، از 100 میلیون پوند به بیش از 300 میلیون پوند افزایش یافته است.

فقط در ماه گذشته مشتریان بارکلیز 5.3 میلیون پرداخت غیرتماسی داشتند که این تعداد، نسبت به فوریه سال گذشته از رشد 230 درصدی حکایت دارد.

بانک پیش‌بینی کرده تا پایان سال 2014 ارزش پرداخت‌های غیرتماسی مشتریانش به 580 میلیون پوند برسد که این رقم نسبت به 300 میلیون پوند سال گذشته، 93 درصد رشد نشان می‌دهد.

تامی هارگریوز (Tami Hargreaves) مدیر بخش Contactless بارکلیز در این خصوص گفت: از سال 2007 که ما کارت‌های OnePulse را عرضه نمودیم، فروشگاه‌های انگلیس به استفاده از این فناوری روی آورده‌اند.

وی افزود: اکنون مشتریان بارکلیز روزانه 400 هزار تراکنش غیرتماسی انجام می‌دهند که ارزش ماهانه آن به 6.6 میلیون پوند می‌رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =