رونمایی از برنامک ۷۲۰ برای سهولت استفاده از USSD امپاد

از سوی شرکت فناپ انجام شد:

برنامک 720 برای سهولت استفاده از سامانه‌ی USSD امپاد (که به شماره‌گیری #720* قابل دسترس است.) طراحی شده است و امکان بهره‌مندی آسانتری از خدمات پرداخت الکترونیکی را برای کاربران فراهم می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برنامک 720 برای سهولت استفاده از سامانه‌ی USSD امپاد (که به شماره‌گیری #720* قابل دسترس است.) طراحی شده است و امکان بهره‌مندی آسانتری از خدمات پرداخت الکترونیکی را برای کاربران فراهم می‌سازد.

کاربران پس از نصب این برنامک قادر خواهند بود در مناطق تحت پوشش شبکه‌ی‌ مخابراتی، انواع فعالیت‌های پرداخت الکترونیکی خود را از طریق اتصال یک یا چند کارت بانکی عضو شتاب به سیم‌کارت تلفن همراه خود، رایگان و بدون نیاز به اینترنت انجام دهند.

همچنین می توان خرید شارژ تلفن همراه، دریافت موجودی کارت، انتقال وجه کارت به کارت (در حال حاضر صرفاً برای کارت‌های بانک پاسارگاد )، هواداری باشگاه‌های فوتبال و تیم ملی، پرداخت قبوض، کمک به خیریه و خرید بلیت سینما را از خدمات این برنامک دانست.

شایان ذکر است این برنامک هم‌اکنون بر روی تلفن‌های همراه دارای سیستم‌عامل اندروید و اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل قابل اجراست.

گفتنی است کلیه تراکنش های مالی جهت افزایش امنیت اطلاعات کاربران، از طریق سامانه‌ی پرداخت امن بانک پاسارگاد انجام می‌شود و همچنین لازم است کاربران برای استفاده از خدمات این برنامک رمز دوم کارت خود را دریافت کرده باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  36