استقبال گرم ایلامی‌ ها از روحانی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید در چهارمین سفر داخلی خود صبح امروز وارد استان ایلام شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید در چهارمین سفر داخلی خود صبح امروز وارد استان ایلام شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور صبح امروز در فروردگاه شهدای ایلام مورد استقبال رسمی مقامات محلی از جمله محمدرضا مراوید استاندارد ایلام و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی‌فقیه در استان قرار گرفت و در مسیر فروردگاه تا ورزشگاه تختی (محل سخنرانی رئیس‌جمهور در جمع مردم ایلام) از میدان مادر تا میدان شهدای شهید کشوری، در مسیر بلوار آزادی مورد استقبال خودجوش و گرم مردم ایلام قرار گرفت.

در مسیر حرکت رئیس‌جمهور بنرهایی با مضامین "صلی علی محمد یاور رهبر آمد"، "تدبیر + امید = مساوی ایران همیشه سربلند"، "رئیس‌جمهور محبوب خوش هاتی" و "مقدم روحانی به شهر سربلندی را گرامی می‌داریم" نصب شده بود.

مردم کردزبان ایلام سوار بر اسب یا پیاده با پوشیدن لباس‌های محلی به استقبال رئیس‌جمهور آمده بودند و در مسیر حرکت خود گوسفند قربانی کردند.

همچنین عده زیادی از ساعاتی قبل در ورزشگاه تختی برای شنیدن سخنان روحانی حضور یافته بودند و رئیس‌جمهور در پاسخ به ابراز احساسات مردم ایلام گفت: دولت خدمتگذار با برنامه و اجرای برنامه ان‌شاءالله به محبت شما پاسخ مناسب خواهد داد و در طول خدمتش طرح‌ها و برنامه‌های آبادانی این استان را از یاد نخواهد برد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄    =  22