اطلاعات ۱.۳ میلیون کاربر فرانسوی به سرقت رفت /هکرها تهدید به فیشینگ کردند

از شرکت مخابرات نارنجی پاریس

شرکت مخابرات نارنجی مستقر در پاریس ایمیلی به مشتریان آسیب دیده فرستاده و هشدار داده که ممکن است آنها با کلاهبرداری فیشینگ بری استخراج اطلاعات مالی حساس تر مانند شماره کارت اعتباری و یا کلمه عبور مورد هدف قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ماهر، چهارمین شرکت مخابراتی اروپا به مشتریان هشدار داد: که ممکن است آنها مورد حمله هکرها قرار گیرند.
گروه مخابراتی نارنجی فرانسه روز چهارشنبه گفت: رخنه ای که در ماه گذشته به وجود آمده بود منجر به سرقت اطلاعات شخصی از 1.3 میلیون نفر از مشتریانش از جمله: شماره تلفن، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و … شده است.

اطلاعات پرداخت یا شماره های کارت های اعتباری در این رخنه امنیتی به سرقت رفته است.

اما این شرکت مستقر در پاریس ایمیلی به مشتریان آسیب دیده فرستاده و هشدار داده که ممکن است آنها با کلاهبرداری فیشینگ بری استخراج اطلاعات مالی حساس تر مانند: شماره کارت اعتباری و یا کلمه عبور مورد هدف قرار گیرند.

این گروه در بیانیه ای هشدار داده است:این رخنه در 18 آوریل تشخیص داده شده اما نارنجی گفت: اطلاع رسانی به مشتریان برای بررسی و بهبود مسئله را به تعویق می اندازد. نارنجی در ماه فوریه گزارش داد که اطلاعات شخصی 800.000 مشتری اش در یک حمله مشابه در ماه ژانویه به سرقت رفته است.

مدیرعامل شرکت (استیفان ریچارد) منشوری  را امضاء کرد که در آن شرکت  به محافظت از اطلاعات شخصی مشتریان خود و احترام به حریم خصوصی آنان متعهد شد.
 

منبع: 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  2