سکوت قاتلان دختر ایرانی در ایتالیا شکست /عکس

زن و مرد هندی در حالی به قتل دانشجویی ایرانی در ایتالیا اعتراف کرده اند که دستگاه قضایی خواستار انتقال متهمان به ایران و محاکمه آنها شده است. این زن و مرد پس از خفه کردن مهتاب ساوجی جسد او را در کانال آبی رها کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر  زن و مرد هندی در حالی به قتل دانشجویی ایرانی در ایتالیا اعتراف کرده اند که دستگاه قضایی خواستار انتقال متهمان به ایران و محاکمه آنها شده است. این زن و مرد پس از خفه کردن مهتاب ساوجی جسد او را در کانال آبی رها کرده بودند.

 تحقیقات از آنجایی شروع شد که چندی قبل یک زن پیش خدمت 30 ساله و مرد 28 ساله دربان هتل به عنوان هم خانه های مهتاب ، ناپدید شدن وی را به پلیس گزارش دادند.

جسد مهتاب در حالی پیدا شد که در یک چمدان نسبتا بزرگ قرار داشت و در کانال آبی در شهر ونیز رها شده بود. پیداشدن جسد بیشتر به یک معجزه شباهت داشت چرا که عاملان جنایت قصد داشتند با رهاکردن چمدان در کانال آبی که به اقیانوس راه داشت، کاری کنند که هیچ‌وقت جسد پیدا نشود اما طبق بررسی‌های پلیس، زمانی که چمدان راه اقیانوس را در پیش گرفته بود، به پره‌های یک قایق تفریحی خورده و تغییر مسیر داده بود.

صاحب این قایق بعدها به پلیس گفت که هنگام عبور از کانال آب، متوجه برخورد چمدان به پره‌های قایق شده بود اما تصورش را هم نمی‌کرد که داخل چمدان جسدی جاسازی شده باشد. با این حال چمدان بعد از تغییر مسیر، به کناره‌های کانال نزدیک شد و آنجا بود که توجه یک نفر را جلب کرد که بعد از بازکردن چمدان، با جسد بی‌جان دختری در داخل آن روبه‌رو شد.
 

سکوت
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1