تولید کنندگان محصولات ارگانیک نیازمند مشوق‌های حمایتی هستند

با توجه به کاهش کشت محصولات ارگانیک در ایران، دولت موظف است با ایجاد مشوق‌های حمایتی تولید کنندگان محصولات ارگانیک را حمایت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از باشگاه خبرنگاران هدایت ‌الله میرمراد زهی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: تولید کنندگان محصولات ارگانیک باید از سوی دولت حمایت شوند چرا که هزینه‌ کشت محصولات ارگانیک بیشتر است. 

 
وی با اشاره به نقش صدا و سیما در تبلیغ و ارتقاء فرهنگ مصرف محصولات ارگانیک تصریح کرد: با حمایت و فرهنگ سازی صحیح باید ارزش و اهمیت محصول سالم عاری از کود و سموم شیمیایی برای مردم شناخته شود که محصولات ارگانیک چقدر در سلامت فرد و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها تأثیرگذار است. 
 
مراد زهی خاطرنشان کرد: نباید فقط به افزایش تولید همت گماشت بلکه بایدبه تولید محصول سالم و بدون به کارگیری سموم و کود شیمیایی توجه ویژه‌ای لحاظ کرد و این تولید کنندگان را حمایت کرد. 
 
وی یادآور شد: کشت محصولات ارگانیک زحمت بیشتر و درآمد کمتری دارد و از نظر سلامت برای مصرف بهتر و مردم رغبت بیشتری به مصرف دارند بنابراین لازم است که شهرداری سازمان میادین و وزارت جهاد کشاورزی و صنعت با همکاری تمام زیر مجموعه‌های مربوطه تلاش کنند تا میوه سالم تولید و ارگانیک به دست مردم برسد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −  22  =