تقسیم سود ۶۰۰ ریالی به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه نوین روز سه‌شنبه 13 خردادماه 1393 با حضور بیش از 88 درصد از سهامداران، اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، نمایندگان سازمان بورس و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بازرس قانونی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در ابتدای مجمع غلامعلی غلامی؛ مدیرعامل بیمه نوین گزارش هیات مدیره خطاب به مجمع عمومی عادی سالانه برای سال مالی منتهی به 29/12/92 را ارائه کرد. غلامی همچنین علاوه‌بر ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد مالی شرکت در سال 1392، به تشریح عملکرد فنی شرکت و مقایسه آن با عملکرد بازار در سال 1392 پرداخت.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه شرکت پیش‌بینی شده بود که ترکیب پرتفوی شرکت به نحوی اصلاح شود که سهم رشته ثالث تا سال 1395 به میانگین سهم بازار نزدیک شود.

از این رو در سال 1392 سهم رشته ثالث در شرکت معادل 43 درصد از کل پرتفوی شد که در حدود سهم این رشته در بازار است و با توجه به سهم 54 درصدی این رشته در سال 1391، خوشبختانه بخش قابل‌ملاحظه‌ای از هدف این برنامه محقق شد. غلامی خاطر‌نشان ساخت: با عنایت به این نکته که بر اساس برنامه یاد شده رشته بیمه عمر به‌عنوان رشته استراتژیک شرکت تعریف شده است، سهم این رشته نیز در سال 1392 به بیش از 16 درصد افزایش یافت در حالی که در سال قبل از آن رقمی معادل 10 درصد پرتفو را به خود اختصاص داده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  8