پروانه فعالیت بیمه توسعه دررشته‌های عمرو شخص ثالث تعلیق شد

شورای عالی بیمه تعلیق پروانه فعالیت بیمه توسعه در بیمه شخص ثالث را تا اطلاع ثانوی تمدید و پروانه فعالیت این شرکت در بیمه‌های عمر(زندگی) را تعلیق کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا در اجرای بخش پایانی مصوبه جلسه در تاریخ 21 اسفند 92 ، گزارش بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از نتایج اقدامات انجام‌ شده شرکت بیمه توسعه در جلسه تاریخ 30 اردیبهشت 93 شورای عالی بیمه مطرح شد و این شورا به استناد گزارش بیمه مرکزی، با توجه به اینکه شرکت بیمه توسعه به تکالیف مقرر در مصوبه شورا عمل نکرده و صرفاً مبلغ کمی از خسارات بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان شخص ثالث را به صورت نقدی پرداخت کرده و همچنین عوارض قانونی را نیز پرداخت نکرده است، مقرر نمود:

 

 

1- تعلیق پروانه فعالیت شرکت در رشته بیمه شخص ثالث تا زمان ارائه گزارش بیمه مرکزی مبنی بر اجرای تکالیف مقرر در مصوبه تاریخ 24 دی ماه 92 شورای‌عالی بیمه تمدید ‌شد.

 

 

2- به منظور جلوگیری از ایجاد تعهدات جدید و بلندمدت و با هدف حمایت از بیمه‌گذاران خرد، پروانه فعالیت این شرکت در مجموع رشته‌های بیمه عمر (زندگی) نیز تا زمان ارائه گزارش بیمه مرکزی مبنی بر اجرای تکالیف مقرر در مصوبه تاریخ 24 دی ماه 92 شورای‌عالی بیمه تعلیق گردد.

 

 

3- بیمه مرکزی می‌تواند از پرداخت خسارات مربوط به سهمیه اتکایی اجباری بیمه‌نامه‌های صادره طی دوره تعلیق فعالیت خودداری کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −  8  =