«تانگوی تخم‌ مرغ داغ» رفع توقیف شد

نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان که از روز جمعه 16 خردادماه از سوی قوه قضاییه توقیف و اجرای آن متوقف شد، رفع توقیف شده است و اجرای این نمایش از شامگاه 20 خردادماه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس عباس غفاری مدیر روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی درباره وضعیت اجرای نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به خبرنگار مهر گفت: بعد از چند روز مذاکره و ایجاد تعامل بین مدیرکل هنرهای نمایشی و نماینده قوه محترم قضاییه و همچنین گروه اجرایی نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ»، خوشبختانه مشکلات اجرای این نمایش برطرف شد و این اثر نمایشی می‌تواند از امشب 20 خردادماه اجرای خود را از سر بگیرد.

وی درباره تعداد اجرای در نظر گرفته شده برای «تانگوی تخم‌مرغ داغ» یادآور شد: طبق تعهدات قبلی گروه اجرایی با اداره‌کل هنرهای نمایشی، این نمایش باقیمانده اجراهای خود را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی تأکید کرد: گفتگوهای آقای حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی، نماینده حقوقی معاونت هنری وزارت ارشاد و آقایان هادی مرزبان و علی نصیریان کارگردان و بازیگر «تانگوی تخم‌مرغ داغ» با نماینده حقوقی قوه قضاییه نتیجه مثبتی داشت و خوشحالیم که اجرای نمایش مدنظر از سر گرفته می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  92  =