علت حالت تهوع های مسی چیست؟

مشکلات مسی در حالی بیشتر شده است که سرمربی آرژانتین ادعا می کند تمامی این مشکلات به علت استرس و فشار است؛ مسی در بازی دوستانه آرژانتین در برابر اسلوونی دچار حالت تهوع شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از طرفداری به گزارش بخش بین المللی سایت گل، سرمربی آرژانتین، آلخاندرو سابه یا باور دارد لیونل مسی دچار مشکل خاصی نیست. این فوق ستاره بلوگرانا و آلبی سلسته در فصل جاری در چندین بازی دچار حالت تهوع شده است و در آخر مشکل خود، در جریان دیدار دو تیم آرژانیتن و اسلوونی دچار این مشکل شد. پیشتر وی در جریان بازی آرژانتین و رومانی نیز دچار این مشکل شده بود و سرمربی وقت بارسلونا تاکید کرده بود که برخی چیزها درست پیش نمی رود. اما سابه یا هم اکنون اعتقاد دارد که مشکل مسی، علت خاصی ندارد و تنها فشار باعث این مشکلات است. وی در این باره به خبرنگاران گفت: "استرس؛ در این زمان ها فشار و استرس از هر زمانی بیشتر است."

اما پزشکان بارسلونا و آرژانتین همگی تایید کرده اند که مسی مشکل جسمانی و خاصی ندارد؛ مسی نیز پیشتر در گفت و گویی با خبرنگاران گفته بود: "نمی دانم این چیست. گاهی اوقات این مشکل به یک باره ایجاد می شود و از بین می رود."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  28  =