قرار خونین بامدادی در پارک ساعی

قرار بامدادی با دختر فیس‌بوکی در پارک ساعی جنایتی خونین را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایران، ساعت 5/3 بامداد 21 خردادماه سال جاری مأموران کلانتری گاندی تهران در جریان جنایتی در پارک ساعی قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد پسرجوانی روبه‌رو شد که با ضربه‌های چاقوی تیز از پا درآمده بود.

 

بررسی‌های میدانی نشان می‌‌داد قربانی جنایت «مجتبی» 21 ساله نام دارد. کارآگاهان با دستور بازپرس سپیدنامه به تحقیقات ویژه‌ای دست زده و پی بردند ساعتی پیش سه جوان در پارک ساعی بزم مستانه داشته‌اند که با عامل جنایت که پسری جوان بوده و در کنار پارک نشسته بود درگیر شده‌اند و او نیز با چاقو مجتبی را به قتل رسانده است.

 

بدین ترتیب با توجه به سرنخ‌های به دست آمده عامل جنایت در یک عملیات غافلگیرانه ساعت 8 صبح دیروز در خانه‌اش ردیابی و دستگیر شد. این پسر چاقوکش اعتراف کرد: چند وقت پیش خیلی اتفاقی از طریق شبکه اجتماعی فیس‌بوک با یک دختر آشنا شدم و ساعت 3 بامداد با او قرار گذاشتم که در پارک ساعی یکدیگر را ملاقات کنیم.

 

کنار پارک منتظر آمدن دختر بودم که سه جوان به سمتم آمدند و شروع به ناسزاگویی کردند، ناگهان قربانی یقه‌ام را گرفت، من هم در دفاع از خودم با چاقویی که به همراه داشتم ضربه‌ای به گردنش زدم و از محل فرار کردم. هرگز قصد کشتن وی را نداشتم و باورم نمی‌شود مرتکب جنایت شده‌ام.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  64