شبیخون پلیس به مخفیگاه ۸۰ زن و مرد

شبیخون پلیس قائمشهر 80 زن و مرد تبهکار را در مخفیگاه‌هایشان زمینگیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایران، شبیخون پلیس قائمشهر 80 زن و مرد تبهکار را در مخفیگاه‌هایشان زمینگیر کرد.

بنا بر این گزارش، مأموران پلیس قائمشهر در جریان عملیات غافلگیرانه خود توانستند 80 زن و مرد خلافکار را که با اقدامات خود باعث بروز ناامنی و سلب آسایش مردم  شده بودند بازداشت کنند.

15 اکیپ عملیاتی پلیس از ساعت 20 شامگاه 18خرداد ماه سال‌جاری به مدت 24 ساعت در این اقدام گسترده شرکت داشتند. به گفته سرهنگ «قدمی» رئیس پلیس قائمشهر در میان بازداشت‌شدگان  4زن و 76 مرد وجود دارند. وی ادامه داد: برای اجرایی کردن این عملیات ماه‌ها کار اطلاعاتی شناسایی صورت گرفته بود و پلیس به‌صورت همزمان در چند نقطه از مناطق آلوده شهر، پاتوق‌های خلافکاران را به محاصره خود در آورد.

 

بر اساس اظهارات این مقام ارشد پلیس قائمشهر، در میان بازداشت شدگان 21دزد سابقه‌دار بودند که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. 

 

وی همچنین از بازداشت 56 معتاد، 10 مزاحم نوامیس و بازداشت دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داده و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این تبهکاران مقادیر زیادی لوازم خانگی، لوازم سرقت شده از داخل خودرو، لوازم کشاورزی مسروقه، کابل  و سیم برق و لوازم مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  28