دیپ واتر، تفریح پرهیجان و خطرناک این روزها

صخره هایی با دیواره های صاف و بلند که گروهی از صخره نوردها مشغول بالا رفتن از آن هستند. هر جایی که جای دست یا پا داشته باشد، صخره نوردها به کمک آن، از صخره ها بالا می روند تا خودشان را به بلندترین نقطه صخره برسانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکاز همشهری سرنخ صخره هایی با دیواره های صاف و بلند که گروهی از صخره نوردها مشغول بالا رفتن از آن هستند. هر جایی که جای دست یا پا داشته باشد، صخره نوردها به کمک آن، از صخره ها بالا می روند تا خودشان را به بلندترین نقطه صخره برسانند. هیچ طناب یا وسیله ای که بتواند امنیتشان را تامین کند، در دسترسشان نیست اما آنها بدون توجه به این قضیه، روی بالا رفتن از صخره تمرکز کرده اند.

ناگهان یکی از صخره نوردها در بالا رفتن دچار مشکل می شود و قسمتی از صخره را که محکم به آن چسبیده بود رها می کند. نگران نباشید چرا که هیچ اتفاقی قرار نیست برای این صخره نورد رخ بدهد.

در رشته دیپ واتر صخره نوردها تا جایی که بتوانند از صخره ها بالا می روند و سپس با یک سقوط آزاد، هیجان پریدن از ارتفاع به اعماق آب را تجربه می کنند. اگر می خواهید بیشتر راجع به این رشته که به تازگی به ایران آمده بدانید، این گزارش را از دست ندهید.

دیپ واتر هم مانند دیواره نوردی، صخره نوردی، اسلک لاین و … زیرمجموعه ای از رشته سنگ نوردی است؛ رشته ای که در جنوب شرقی آسیا و در کشورهایی مانند اندونزی، تایلند و مالزی به صورت حرفه ای دنبال می شود و حالا چندسالی است که وارد کشورمان شده است.
 

دیپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =