دولت اعتباری برای سبد کالای رمضان کارمندان نداده است

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت با اشاره به اینکه دولت اعتباری به عنوان سبدکالای ماه رمضان نداده است گفت:اتحادیه اسکاد در فروشگاه‌های خود اقلام مورد نیاز ماه مبارک را به قیمت مناسب‌تری توزیع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بهمن عبداللهی در گفت‌‌وگو با تسنیم، با اشاره به اختصاص سبد کالای ماه رمضان برای کارمندان دولت اظهار داشت: دولت اعتباری برای سبد کالای ماه رمضان در نظر نگرفته است اما فروشگاه‌های این اتحادیه به قیمت مناسب اقلام را در اختیار متقاضیان و کارکنان دولت قرار می دهند.

مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف کارکنان دولت گفت:سال گذشته 4 قلم کالا شامل 10 کیلو برنج، 5 بطری روغن 900 گرمی، 5 کیلو شکر و 5 کیلو مرغ منجمد در تعاونی‌های مصرف توزیع شد اما امسال تامین اعتباری نبوده است.

وی با اشاره به اینکه دولت اعتباری به عنوان سبدکالای ماه رمضان نداده است  گفت:اتحادیه اسکاد در فروشگاه‌های خود اقلام مورد نیاز ماه مبارک را به قیمت مناسب‌تری توزیع می‌کند.

به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری،‌معاون اول رئیس جمهور نیز در روز ملی اصناف با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت:‌ در عرضه کالا هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد چراکه به میزان کافی کالا تأمین و در اختیار شبکه توزیع قرار خواهد گرفت.

همچنین سید محمد موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع 4 هزار و 600 تن برنج، 7 هزار و 600 تن شکر و 32 هزار تن مرغ در استان تهران برای عرضه به شهروندان در ماه مبارک رمضان خبر داد. بنابراین از صحبت‌های مسئولان برداشت می‌شود که سبدکالای ماه رمضان برای کارکنان دولت وجود ندارد بلکه در فروشگاه‌ها به میزان کافی عرضه می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. taha می گوید

    باسلام. واقعا مرسی از لطفتون که یه ذره کالایی ام که دولت برای کارمنداشون در ماه رمضان میداد قطع کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! براتون متاسفم.واقعا مسخره اس

ارسال یک پاسخ

87  +    =  95