کارت شهروندی انصار در شیراز ۵ ساله شد

کارت شهروندی انصاردر سال 86در راستای توسعه بانکداری الکترونیکی وبهره مندی هرچه بیشتر شهروندان ازخدمات الکترونیکی به تصویب رسیده و پس از 2 سال تجهیز سامانه های مورد نیاز، 6ساله و باعث میلیاردها ریال صرفه جویی در مدیریت پول خُرد شهروندان شیرازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اداره کل بازاریابی و تبلیغات براساس مطالعات انجام شده از سوی کارشناسان، با حذف میلیاردها ریال هزینه چاپ اسکناس و صرفه جویی در مدیریت پول خُرد در کشور، شهروندان شیرازی پیشتاز فرهنگ سازی برای تشکیل دولت و شهروند الکترونیک شده و به نخستین کاربران پول الکترونیکی کشور تبدیل شده اند.
سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار طی گفتگویی ضمن اعلام این خبر گفت: استفاده از کارت شهروندی انصار در شیراز در تاریخ سوم خرداد 1388 آغاز شده و اکنون بیش از6 سال و یک ماه است که شهروندان شیرازی از این کارت ها استفاده می کنند.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار در ادامه از پیاده سازی این طرح در شهرهای درود، سنندج، یزد، اردکان وساری خبر داد و افزود: بیش از یک میلیون و پانصدهزار شهروند شهرهای مذکور در حال حاضر از خدمات کارت شهروندی انصار استفاده می کنند که با توسعه زیرساخت های فناورانه و تجهیز سامانه های موجود به امکانات جدید، زمینه برای استفاده دیگر شهروندان شهرهای مختلف کشور فراهم شده است.
سیدحمیدخالقی درپایان اضافه کرد که بانک انصار اقدامات گسترده ای را برای بهره مندی شهروندان دیگر شهرهای کشور در راستای مدیریت پول خرد، توسعه قابلیت های کارت شهروندی و صرفه جویی در هزینه های روزمره انجام داده و در دست اقدام دارد که به زودی اخبار مربوطه را منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  ⁄    =  7