دستگیری هکر اینترنت شرکت مخابرات

در پی مراجعه فردی به نام « ر- ن » به پلیس فتای استان مازندران مبنی بر اینکه در هنگام استفاده از اینترنت شرکت مخابرات متوجه کسر قابل توجهی از ترافیک اینترنت خود شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرهنگ احمد رضا رستمی رییس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی مراجعه فردی به نام « ر- ن » به پلیس فتای استان مازندران مبنی بر اینکه در هنگام استفاده از اینترنت شرکت مخابرات متوجه کسر قابل توجهی از ترافیک اینترنت خود شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
رییس پلیس فتا استان مازندران افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و پس از یکسری اقدامات علمی و پلیسی موفق به شناسایی متهم به نام «س.ر» شدند.
سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: پس از شناسایی متهم مأموران طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.
رییس پلیس فتا استان مازندران درادامه خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده ضمن اقرار به کلاهبرداری اظهار داشت:متهم user و pass اشتراک اینترنت تعداد زیادی از افراد در این شهرستان را در اختیار خود گرفته و از آنها سوء استفاده می کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات  استان در پایان هشدار داد:
1- پس از پایان کار با اینترنت ، مودم خاموش گردد.
2- در مراحل زمانی مختلف ترافیک اشتراک اینترنت بررسی و چنانچه مورد استفاده قرار گرفته است از طریق شرکت خدمات دهنده پیگیری شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2