افزایش خریدهای بدون مدیریت و برنامه ریزی با رونق استفاده از تلفن همراه هوشمند

تخقیقات گروه مالی بین المللی ING نشان می دهد

بنا به تحقیق جدیدی که از سوی گروه مالی بین المللی ING در سرتا سر اروپا و در باره استفاده از تلفن همراه صورت گرفته است، افزایش استفاده از تلفن همراه هوشمند برای خرید سبب افزایش موارد خرید بدون برنامه ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک در حال حاضر بیش از 5/139 میلیون اروپایی به طور مرتب از طریق تلفن همراه خود به خرید می پردازند و 42 درصد آنها می گویند بدون مدیریت و برنامه ریزی قبلی خرید می کنند. این درحالی است که تنها 25 درصد کسانی که با تلفن همراه خرید نمی کنند چنین خریدهایی داشته اند.
لباس در صدر فهرست خریدهایی است که به وسیله تلفن همراه انجام شده و 23 درصد کل اقلام خریداری شده را تشکیل می-دهد. پس از لباس به ترتیب وسایل الکترونیکی با 21 درصد، بازی های تلفن همراه با 12 درصد، موسیقی با 11 درصد و خوار و بار با 11 درصد قرار دارند.

مصرف کنندگان بریتانیایی بیشترین موارد خرید بدون مدیریت و برنامه ریزی قبلی را داشته اند. البته در دیگر کشورها نیز انتظار می رود این گونه خریدها افزایش یابد زیرا میزان استفاده از تلفن همراه برای خرید به سرعت در حال افزایش است.

هلند در صدر کشور اروپایی از لحاظ خرید با تلفن همراه است. در این کشور 47 درصد مردم با تلفن همراه هوشمند کارهای بانکی خود را انجام می دهند در حالی که در بریتانیا 31 درصد دارندگان تلفن همراه هوشمند به انجام کارهای بانکی خود با این گوشی-ها می پردازند و در فرانسه این رقم تنها 17 درصد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  16