عادل، مرد موفق دوشنبه‌ها

عادل فردوسی‌پور را می‌توان یکی از موفق‌ترین برنامه‌سازان تلویزیون در 30سال اخیر معرفی کرد. راز موفقیت عادل فردوسی‌پور چیست؟ روانشناس ما را با زبان بدن عادل فردوسی‌پور و عوامل موفقیتش در 90 آشنا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله زندگی ایده آل عادل فردوسی‌پور را می‌توان یکی از موفق‌ترین برنامه‌سازان تلویزیون در 30سال اخیر معرفی کرد. او در میان افراد تاثیرگذار در ایران به انتخاب مجله معتبر نیوزویک در رده 19 قرار دارد. بعد از نزدیک به 15سال‌، هنوز برنامه‌اش آنقدر جالب هست که مردم هر دوشنبه‌شب پای تلویزیون بنشینند، تا ساعت‌ها بیدار بمانند و میلیون‌ها پیامک -رکوردی دست نیافتنی در تلویزیون ایران- برای عادل و برنامه‌اش ارسال کنند! راز موفقیت عادل فردوسی‌پور چیست؟ زبان بدن او چه حرف‌هایی با مخاطبانش می‌زند که این همه گیراست؟ 90 همان عادل است و البته عادل فراتر از 90. در این مطلب سیدعلی دربانی،  روانشناس ما را با زبان بدن عادل فردوسی‌پور و عوامل موفقیتش در 90 آشنا می‌کند.  

صداقت در کلام و رفتار

عادل فردوسی‌پور گزارشگری مسلط به زبان انگلیسی، خلاق، کم‌رو و خجالتی، سر به زیر، کم‌حرف، طرفدار انتقاد، نوگرا و فرزند خانواده‌ای اصیل و معتقد به اصول، صادق، رک، بی‌کلک، متفکر، باهوش، شجاع و بااعتماد به نفس است. در تحلیل زبان بدن او نکات بسیار زیادی مشهود است که می‌توان چند نمونه کلیدی را مورد بررسی قرار داد.
 

مرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =