زمان واریز آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت که آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از خبرآنلاین: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت که آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت پرداخت می شود.

ایراندخت عطاریان مدیر عامل این صندوق گفت: تا کنون بالغ بر یک میلیون و 950 هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده است.

او با اشاره به تأکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان ادامه داد: خوشبختانه با تمهیدات لازم و حمایت های ویژه دولت این امکان برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شد تا نسبت به تسویه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند .

او گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته مطالبات هر یک از بازنشستگان جداگانه محاسبه شده ، و در هفته دولت آخرین مرحله معوقات به حساب بانکی آنان واریز می شود.

عطاریان ادامه داد : مطالبات ناشی از اجرای معوقات قانون مدیریت خدمات کشوری از سنگین ترین تعهداتی است که صندوق بازنشستگی کشوری توانست آن را به خوبی مدیریت و پرداخت کند .

او گفت : در این مرحله بر اساس گزارشهای ارایه شده مجموعاً 332067 نفر از بازنشستگان مشمول ، مطالبات خود را در هفته دولت بطورکامل دریافت می کنند و پرونده پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید بسته می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  +    =  48