۶ بیمه نامه ای که نباید بدون آنها زندگی کرد

تا حالا با خودتان فکر کرده اید در مراحل و موقعیت های مختلف زندگی ممکن است به چه بیمه نامه هایی احتیاج پیدا کنید؟ این سوال از سوی هر کسی ممکن است جواب های مختلفی داشته باشد. خیلی ها یک بیمه نامه را بیشتر به رسمیت نمی شناسند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه هفت صبح تا حالا با خودتان فکر کرده اید در مراحل و موقعیت های مختلف زندگی ممکن است به چه بیمه نامه هایی احتیاج پیدا کنید؟ این سوال از سوی هر کسی ممکن است جواب های مختلفی داشته باشد. خیلی ها یک بیمه نامه را بیشتر به رسمیت نمی شناسند، آن هم چوناجباری است اما خیلی ها هم ممکن است یکی دو بیمه نامه دیگر را به فهرست شان اضافه کنند.

از نظر ما هر کسی به همه این بیمه نامه های نیاز دارد اما اگر هزینه تان بالا می رود حداقل چندتایی را که فکر می کنید ضروری تر است، انتخاب کنید. همین امروز هم دیر است. سعی کنیددر اولین فرصت خودتان را به این بیمه نامه ها تجهیز کنید تا با دست پرتر به سراغ حوادث و تنگناهای مختلف بروید. بیمه نامه های معرفی شده در این گزارش جزو بیمه نامه هایی هستند که جبران خسارتی را تعهد می کنند. برای اینکه از بیمه به عنوان یک سرمایه گذاری استفاده کنید باید سراغ بیمه های سرمایه ای مانند بیمه عمر و مستمری بروید. آنچه در مورد تبدیل شدن صنعت بیمه به یکی از شاخه های مهم بازار پول و سرمایه گفته می شود، مربوط به بیمه های سرمایه ای است.

1- بیمه مسئولیت؛ بیمه نامه های متنوع زیر سایه شخص ثالث

اولینپکیج بیمه ای که باید سراغش بروید بیمه های مسئولیت است. بیمه شخص ثالث تنها یکی از این بیمه نامه ها است. کسانی که خودرو شخصی دارند یا کارشان به نوعی به وسیله نقلیه شان مرتبط است به دلیل اتجباری بودن این بیمه نامه حتما آن را خریداری کرده اند اما به این معنی نیست که دیگر با پکیج بیمه مسئولیت خداحافظی کنید. هر کسی بنا به شغلش می تواند بیمه نامه های دیگری را هم از این رسته بیمه ای انتخاب کند. پزشکان، مهندسان، کارفرماها و … همه آنها مسئولیت هایی در قبال مراجعان و کارمندان شان دارند. اگر شغل شما هم به گونه ای است که مسئولیتی برعهده تان است بیشتر در این بخش جستجو کنید و بیمه نامه های مرتبط را خریداری کنید.

شش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  5  =