جزئیات ممنوع‌الخروج شدن علی پروین

این وام 2 میلیاردی به‌صورت مقطعی مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را حل کرد و پروین توانست بخشی از مطالبات بازیکنان و کارمندان باشگاه را پرداخت کند؛ اما فکرش را نمی‌کرد دوران سرپرستی او بسیار کوتاه باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی این باشگاه به بانک رسالت ممنوع‌الخروج شد. خبرگزاری کاپ خبر داد علی پروین اواخر فصل پیش به‌عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس جانشین محمد رویانیان شد و در آن مقطع به خاطر مشکلات مالی این باشگاه مجبور به دریافت وام از بانک رسالت شد.

این وام 2 میلیاردی به‌صورت مقطعی مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را حل کرد و پروین توانست بخشی از مطالبات بازیکنان و کارمندان باشگاه را پرداخت کند؛ اما فکرش را نمی‌کرد دوران سرپرستی او بسیار کوتاه باشد.
هم اکنون که علیرضا رحیمی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کند  اقساط وام 2 میلیاردی بانک رسالت را پرداخت نکرده و همین مساله باعث شده که علی پروین به عنوان واسطه دریافت این وام ممنوع‌الخروج شود. از این رو پروین خواستار برگزاری جلسه‌ای با رحیمی شده تا هرچه زودتر مشکل به وجود آمده برای خود را حل کند. اتفاقی که اگر به سرانجام نرسد، قطعا سرو صدای زیادی به راه خواهد انداخت.
 پروین هشدار داد
پروین به مسوولان‌ باشگاه پرسپولیس و اسپانسر این باشگاه هشدار داد. علی پروین در گفت‌وگویی کوتاه با کاپ اظهار کرد: فکر نمی‌کردم مساله ممنوع‌الخروج شدنم به این سرعت رسانه‌ای شود. من به مسوولان‌ این باشگاه گفته بودم اگر نام بانک رسالت را روی پیراهن تیم نزنند، آنها می‌توانند برای باشگاه و من دردسر درست کنند. او به اسپانسر جدید و مدیریت باشگاه هشدار می‌دهد: «انتظار داشتم اسپانسر باشگاه پرسپولیس در این مورد با ما همکاری کند، اگر آنها توجهی به خواسته ما نکنند آن وقت خیلی حرف‌ها دارم که بزنم.»
پروین صحبت در مورد مسائل دیگر را به بعد از جلسه اش با مسوولان باشگاه پرسپولیس موکول کرد.

 سیاسی: در جریان ممنوع‌الخروج شدن پروین نیستم
اما رئیس هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید این باشگاه اطمینان می‌دهد مشکل علی پروین را برطرف می‌کند.حمیدرضا سیاسی ابتدا از کل ماجرا ابراز بی‌اطلاعی می‌کند: «در جریان ممنوع‌الخروج شدن آقای پروین نیستم و این خبر را تازه از شما می‌شنوم.»البته مشخص است که او تبعات سرشاخ شدن با پروین را می‌داند و به همین دلیل خیلی زود از رفع مشکل پیش‌آمده می‌گوید: «آقای پروین از بزرگان تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که مشکل ایشان را در اسرع وقت برطرف کنیم.»رئیس هیات مدیره پرسپولیس در جریان وامی که پروین گرفته هست و آن را تایید می‌کند: «می‌دانم در زمان مدیریت آقای پروین در پرسپولیس، ایشان وام 2 میلیارد تومانی از بانک رسالت دریافت کردند تا بخشی از مشکلات مالی پرسپولیس را برطرف کنند.»سیاسی در‌خصوص صحبت‌های پروین مبنی بر اینکه قرار بود نام بانک رسالت به عنوان اسپانسر روی پیراهن‌های پرسپولیس حک شود، عنوان کرد: «در جریان این موضوع نیستم، تنها می‌دانم استفاده از فضای روی پیراهن با اسپانسر باشگاه است و مسوولان‌ دخل و تصرفی در آن ندارند. اسپانسر پرسپولیس نیز تا به امروز بخش عظیمی از هزینه‌های باشگاه را تامین کرده و تا آنجا که من اطلاع دارم، سود چندانی نیز از این کار نبرده است.»
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1