اتفاقی شگفت انگیز برای دو لژیونر ایرانی

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و بارسلونا در آستانه پیوستن به الأهلی قطر است که در این صورت همبازی سید جلا حسینی و مجتبی جباری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روزنامه توتو اسپورت ایتالیا از نزدیک شدن رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و بارسلونا به الأهلی قطر خبر داد.

این روزنامه ایتالیایی خبر داد؛ سران باشگاه الأهلی دوست دارند رونالدینیو را به تیم خود اضافه کنند. آنها با این بازیکن برزیلی نشستی هم در دوبی داشته‌اند و به او دستمزد سالانه 4.5 میلیون یورویی را پیشنهاد داده اند.

آخرین تیمی که رونالدینیو 34 ساله در آن بازی کرده اتلتیکو مینیرو برزیل بوده است. او الان بازیکن آزاد است و می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد برود.

در صورتی که این بازیکن برزیلی به الأهلی بپیوندد همبازی سید جلال حسینی و مجتبی جباری در این تیم قطری می‌شود. جباری در نیم فصل قبل لیگ ستارگان قطر به الأهلی پیوست تا جانشین فریدون زندی در این تیم شود. او بازیهای بسیار خوبی را برای الأهلی به نمایش گذاشت و همین مسئله باعث شود تا سران متمول این باشگاه قطری قرارداد او را تمدید کنند. سید جلال حسینی هم چند هفته قبل سرانجام پس از کش و قوس‌های زیادی پرسپولیس را ترک کرد تا برای این تیم قطری به میدان رود.

هدایت الأهلی را میلان ماچالای باتجربه برعهده دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  +    =  37