مجیدی سخنگوی سانحه سقوط هواپیما شد

احمد مجیدی معاون مدیریت بحران، امور دولت و مسئول هماهنگی امور استان‌ها با حضور در محل حادثه آماده ارائه آخرین جزئیات در خصوص سانحه سقوط هواپیما است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تسلیت به بازماندگان جان باختگان سانحه سقوط هواپیما اعلام کرد: هواپیمای ایران 140 سپاهان با 48 نفر شامل 40 مسافر و 8 خدمه بیرون در محوطه فرودگاه مهرآباد در حاشیه شهرک فرهنگیان دچار سانحه و سقوط کرد.

وی که در محل سانحه حضور دارد، تصریح کرد: کمیسیون بررسی سانحه بلافاصله در محل سانحه حضور یافته اند و در حال خروج جعبه سیاه هواپیما به منظور بررسی علت سانحه هستند.

مجیدی تاکید کرد: تنها مرجع تعیین علت سانحه، کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است.

در همین حال، معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد: در پی سانحه هواپیمای مسافربری ایران 140 که صبح امروز در ساعت 9:21 دقیقه در مسیر تهران – طبس، دچار سانحه شده بود 11 نفر از مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

حمید حبیبی اظهارداشت: این هواپیما حامل 40 نفر مسافر و 8 نفر خدمه پرواز بوده که 11 نفر از مصدومان سانحه به بیمارستان اعزام شده‌اند. این هواپیما به شماره ثبت EP-GPA متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان حوالی شهرک آزادی دچار سانحه شد.

حبیبی اظهارداشت: تیم بازرسی سازمان هواپیمایی کشوری هم‌اکنون در محل سانحه هستند که پس از بررسی‌های لازم دلیل وقوع این حادثه اعلام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  15