پشتیبانی از خدمات محلی پرداخت فروش را افزایش می دهد

شیوه‌های مختلف پرداخت؛ راهکاری برای فروش بیشتر

تحقیقات نشان می‌دهد پشتیبانی از خدمات محلی پرداخت، فروش فوق‌العاده‌ای برای شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد. شرکت‌ها وقتی از یک شیوه پرداخت نوین پشتیبانی کنند، با سفارشات جدید زیادی روبرو می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اگر چه امروزه کارت‌های اعتباری محبوب‌ترین شیوه پرداخت در آمریکا به شمار می‌رود ولی مدیران کسب و کارهای اینترنتی برای افزایش فروش خود باید پشتیبانی از انواع سرویس‌های پرداخت را در دستور کار خود قرار دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد شرکت‌ها وقتی از یک شیوه پرداخت نوین پشتیبانی کنند، با سفارشات جدید زیادی روبرو می‌شوند.به دیگر سخن، پشتیبانی از خدمات محلی پرداخت، فروش فوق‌العاده‌ای برای شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از موسسه تحقیقاتی Internet Retailer، امروزه تنوع زیادی در شیوه‌های نقل و انتقال پول در فضای سایبری وجود دارد: از پول مجازی بیت‌کوین گرفته تا متدهای جدید پرداخت از طریق تلفن همراه.

با این حال هنگامی که سخن از تجارت الکترونیک به میان می‌آید، معمولاً نگاه‌ها به کارت‌های اعتباری نظیر مسترکارت و ویزا جلب می‌شود.

اگر چه استفاده از این نوع کارت‌ها نزد مشتریان آمریکایی و شهروندان برخی کشورهای اروپایی بسیار پرطرفدار است، ولی مردم دیگر کشورها با استفاده از سرویس‌های دیگری که بعضاً به آنها اعتماد بالایی دارند، پول فروشنده را پرداخت می‌کنند.

مثلاً در هر منطقه یا کشور قاره آفریقا شیوه‌های بسیار متنوعی برای نقل و انتقال پول وجود دارد و گاه از بازاری تا بازار دیگر، این راهکار متفاوت است.

کنیایی‌ها معمولاً از سرویس موبایلی M-Pesa استفاده می‌کنند ولی این شیوه در نیجریه چندان رونقی ندارد و مردم آنجا کارت‌های Verve را که از سوی شانزده بانک عمده این کشور عرضه می‌شود، بیشتر می‌پسندند.

همچنین در حالی که در چین سرویس پرداخت Alipay پرطرفدار است، روس‌ها اغلب مایلند پول کالاها و سرویس‌های خریداری شده را نقداً پرداخت کنند.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که هر کشور نیز برای خود یک شبکه محلی دارد.

به عنوان مثال خدمات Vistaprint که مشتریانی در کشورهای مختلف جهان دارد از سیستم Digital River World Payments استفاده می‌کند.

البته نباید مشکلی که در این خصوص رخ می‌نماید را نادیده گرفت و آن هزینه‌های بالای عملیاتی کردن طرح است.

کارشناسان معتقدند اصولاً طراحی سیستم پرداخت شرکتی برای پشتیبانی از یک سرویس جدید، معمولاً کار آسان و کم‌هزینه‌ای نیست.

هر چند در نهایت و با برنامه‌ریزی درست، مدیران می‌توانند این نوید را به خود بدهند که پشتیبانی از انواع ارزها و شیوه‌های مختلف پرداخت در کشورهایی که قصد فعالیت در آنجا را دارند، یکی از کلیدهای افزایش فروش در سطح بین‌الملل به شمار می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  54