مسابقات جام پینت بال آپ آغاز شد

از روز جمعه 24 مرداد ماه

اولین دور از مسابقات مقدماتی جام پینت بال پرسنل آسان پرداخت برگزار شد.در پینت بال به طور معمول دو تیم که تعداد شرکت کنندگان در آن با توجه به زمین بازی، قواعد و قراردادها متفاوت است، شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، مرحله مقدماتی این مسابقات که در قالب 6 دیدار برگزار خواهد شد از روز جمعه 24 مرداد ماه در محل پینت بال اسنایپر آغاز شد.

در این مرحله 12 تیم 8 نفره، متشکل از آقایان شاغل در شرکت آسان پرداخت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در دو دیدار ابتدایی تیم واحد مرکز تماس، واحد انبار مرکزی، واحد پشتیبانی تهران و واحد تعمیرات پوز به مصاف هم رفتند که تیم های مرکز تماس و تعمیرات پوز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بر اساس این گزارش 4 مسابقه باقیمانده مرحله مقدماتی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است پینت بال ورزشی جدید و پرهیجان، بر پایه دو و میدانی و تیراندازی است و از آنجا که به تفکر راهبردی نیاز دارد به آن شطرنج زنده هم گفته می شود.

در پینت بال به طور معمول دو تیم که تعداد شرکت کنندگان در آن با توجه به زمین بازی، قواعد و قراردادها متفاوت است، شرکت می کنند.

اعضای هر تیم مجهز به نشانه گذاری های پینت بال، گلوله های رنگی استاندارد، تجهیزات ایمنی و پوشش قابل شناسایی برای دوست و دشمن بوده و بر مبنای قانون حاکم بر زمین ابزار و تجهیزات مورد نیاز را همراه خواهند داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  6  =