۳ طلا برای مردان تکواندوی ایران در روز اول

نخستین روز مسابقات تکواندوی نظامیان جهان (سیزم) در بخش مردان با کسب 3 مدال طلا برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نخستین روز مسابقات تکواندوی نظامیان جهان (سیزم) در بخش مردان با کسب 3 مدال طلا برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره رقابت‌های نظامیان جهان (سیزم) به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران، با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور از روز یکشنبه (26 مرداد) در بخش مردان آغاز شد. این پیکارها در کلاس G1 برگزار می‌شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی ورزشکاران محاسبه خواهد شد.

در مسابقات روز اول که در دو وزن 58 و 87+ کیلوگرم مبارزه و دو رده سنی 18 تا 30 سال و 31 تا 40 سال پومسه انفرادی برگزار شد، نمایندگان ایران سه مدال طلا کسب کردند که دو طلای آن در بخش پومسه به دست آمد.

در پومسه رده سنی 18 تا 30 سال انفرادی، اکبر فروزان با کسب 15.61 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد. "تان هونگ هو" از ویتنام با کسب 13.96 امتیاز عنوان دوم را به دست آورد و "وراسینگ ایوک" از سریلانکا با 13.40 امتیاز سوم شد.

در رده سنی 31 تا 40 سال، علی سلمانی با کسب 15.7 امتیاز پس از اجرای دو فرم طلایی شد. "اورج آگودلا" از کلمبیا با کسب 14.13 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و "لوییز ناسیمنتو" از برزیل با کسب 10.43 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.

همچنین در بخش مبارزه که تکواندوکاران اوزان دوم و هشتم به مصاف هم رفتند، ابوالفضل یعقوبی در وزن 58- کیلوگرم با 4 پیروزی طلایی شد و در وزن 87+ کیلوگرم نیز "رویی" از چین قهرمان شد.

مدال‌آوران روز اول مسابقات مبارزه به شرح ذیل است:

***وزن 58- کیلوگرم:

1-ابوالفضل یعقوبی از ایران

2-"ژی هو آ" از چین

3-"فرناندس" از برزیل و "شالوآ" از روسیه

***وزن 87+ کیلوگرم:

1-"رویی" از چین

2-"تین آر دیز" از روسیه

3-"داس سانتوس" از برزیل و "گریگورکایان" از ارمنستان

روز دوم مسابقات در بخش مبارزه و در اوزان 54- ،63- ، 74- و 87- برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران به ترتیب محمد کاظمی، سینا بهرامی، احسان امینی و امید عمیدی خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −    =  30