مهدوی‌کیا: مهرماه از تیم‌ ملی‌ جدا می‌‌شوم

مهدی مهدوی کیا معتقد است که فدراسیون به تیم های پایه توجه زیادی نمی‌ کند و به همین دلیل هم قصد دارد مهرماه از این تیم جدا شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از "ورزش سه"، در دو سال گذشته مهدی مهدوی کیا چراغ خاموش به صورت هدفمند در تیم‌ملی‌ پایه سرمایه گذاری کرد، او که سال گذشته از ای اف سی عنوان سفیر آسیا را دریافت کرد، به عنوان مدیر فنی در تیم‌ملی‌ جوانان و نوجوانان در کنار علی دوستی فعالیت کرد. هر چند او دوست نداشت در کار فنی دخالتی داشته باشد با درخواست علی دوستی در بحث سانتر و ضربات ایستگاهی که از تخصص های دوران بازیگری خودش بود، کمک زیادی به بازیکنان جوان کرد.
مهدی مهدوی کیا که سال های زیادی را به عنوان لژیونر در لیگ آلمان سپری کرده توانست با رایزنی هایش اردوها و بازی های تدارکاتی مناسبی را به هزینه خودش در آلمان و ترکیه برگزار کند که این اردوهای برون مرزی باعث صعود تیم‌ملی‌ نوجوانان به جام‌جهانی شد. او معتقد است که فدراسیون به تیم های پایه توجه زیادی نمی‌ کند به همین دلیل هم قصد دارد مهرماه از این تیم جدا شود.
همچنین شایعاتی در مورد سرپرستی مهدوی کیا در تیم‌ملی‌ و همکاری اش با کی‌روش به گوش می‌ رسید که او خیلی زود این مطلب را تکذیب کرد و عنوان کرد که؛ در این مورد صحبتی با من نشده و من قصد دارم برای گذراندن کلاس دوره ب مربیگری به آلمان بروم. پس از آن با بررسی پیشنهادات موجود بهترین گزینه را انتخاب کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  3  =