فرش زیر پای رضا عطاران جمع شد

بعد از گذشت یک ماه از آغاز اکران فیلم های عید فطر، تماشاگران همچنان از این آثار استقبال می‌کنند. تنها فیلمی که افت فروش محسوسی داشته «رد کارپت» است که آن هم دوهفته ای زودتر از بقیه فیلم ها، روی پرده رفته و امروز نیز سینمای سرگروهش را از دست می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از بانی فیلم: بعد از گذشت یک ماه از آغاز اکران فیلم های عید فطر، تماشاگران همچنان از این آثار استقبال می‌کنند. تنها فیلمی که افت فروش محسوسی داشته «رد کارپت» است که آن هم دوهفته ای زودتر از بقیه فیلم ها، روی پرده رفته و امروز نیز سینمای سرگروهش را از دست می دهد. 

فیلم رضا عطاران برخلاف پیش بینی های قبلی توانسته به مرز فروش 3 میلیارد تومان نزدیک شود. از این مبلغ یک میلیارد و 840 میلیون تومان آن متعلق به گیشه تهران است. به احتمال فراوان با اکران «شهر موش ها 2» از امروز، اکران «رد کارپت» فقط در پردیس های سینمایی ادامه پیدا خواهد کرد.

این هفته «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» توانست در صدر جدول فروش هفتگی بالاتر از «کلاشینکف» قرار بگیرد. با این حال فیلم سهیلی بیش از 900 میلیون تومان در تهران فروخته و بعد از «رد کارپت» پرفروش ترین فیلم جدول اکران است.
 

فرش
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  +    =  25