موج جدید بارش باران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در سواحل شمالیو بروز گرد و خاک در شرق و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در سواحل شمالیو بروز گرد و خاک در شرق و غرب کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا بارشهای پراکنده در استانهای ساحلی دریای خزر رخ خواهد داد.

به گفته وی، در روز جمعه بارشها در استانهای مازندران و گلستان شدت خواهد یافت و از بعد از ظهر جمعه و روز شنبه دریای خزر مواج می باشد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل باد و گردوخاک پیش بینی می گردد.

وظیفه اظهار داشت: همچنین به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق، پدیده گردوغبار و کاهش دید افقی از امشب و در روزهای پنجشنبه و جمعه در استانهای ایلام،خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری درپاره ای نقاط همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد است بیشینه  کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر 35 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5