واکنش «معاون اول نظام» به حُکم احتمالی‌

«من معاون اول نظام هستم». این جوابی است برای حکم جزای نقدی و حبس، حکمی که هنوز تایید نشده است. او یک سالی می‌شود که دیگر حتی دولتمرد هم نیست، یک شهروند عادی شده است.

روزنامه اعتماد: «من معاون اول نظام هستم». این جوابی است برای حکم جزای نقدی و حبس، حکمی که هنوز تایید نشده است. او یک سالی می‌شود که دیگر حتی دولتمرد هم نیست، یک شهروند عادی شده است.

خودش اما می‌گوید به خاطر سابقه خدمتش نباید به موضوع محکومیتش ساده نگاه کرد. محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم خیلی زود به اظهارات محسنی اژه‌یی پاسخ داده است.

اظهاراتی درباره محکومیت او در پرونده بیمه ایران، محکومیتی که البته هنوز قطعی نیست. محمدرضا رحیمی تنها یک سال است که از محدوده «خط قرمز» دولت خارج شده، از همان زمان که احمدی‌نژاد از پاستور خارج شد. این سال اما تلخی‌اش برای برخی از یاران رییس دولت سابق بیش از تلخی خداحافظی از قدرت بود.

خبرگزاری ایسکانیوز نوشت: مهمترین‌شان هم همین محمدرضا رحیمی بود. او دیروز درباره حکمش  گفته که «من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.

بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید اینقدر ساده به موضوع نگاه کرد. » او تاکید کرده «حتما آقای اژه‌یی می‌داند حکم صادره قطعی نشده و خود ایشان هم بر این موضوع تاکید می‌کند، باید توجه داشته باشد که اعلام جزییات این حکم هم غیرقانونی است. »

 معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم گفته: «جناب آقای اژه‌یی! معاون اول قوه قضاییه، شما اگر به قان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6