تا آخر فصل هم نیمکت‌نشین شوم از دایی انتقاد نمی‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی را دوست دارم و اگر تا آخر فصل نیمکت‌نشین شوم هم از او انتقاد نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد نوری بعد از شکست 3 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بازی در اختیار ما بود و می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را افزایش دهیم و به 3 امتیاز برسیم. 

وی درباره اینکه از تعویضش ناراضی بوده، خاطرنشان کرد: این مسئله جزئی از فوتبال است و من ناراحت نبودم. ناراحتی من به این دلیل بود که امیدوار بودم برای تیم گل بزنم و از سوی دیگر نگران تغییر نتیجه به ضرر پرسپولیس بودم. حرف اول و آخر را در مورد حضور بازیکنان در زمین علی دایی می‌زند.

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما فوتبال زیبایی انجام دادیم و می‌توانستیم دو، سه گل دیگر هم به ثمر برسانیم اما گل خوردیم و با وجود انجام بازی خوب شکست خوردیم.

نوری در مورد اینکه به تعویضش اعتراض داشته تاکید کرد: هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد و در قرارداد ما نیامده که تا آخر فصل بازی می‌کنیم یا نیمکت‌نشین می‌شویم. من حتی اگر تا آخر فصل نیمکت‌نشین هم شوم اعتراض نمی‌کنم چرا که علی دایی و پرسپولیس را دوست دارم. فوتبالم را مدیون دایی می‌دانم و با افتخار روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم. 

وی درباره اینکه نیلسون بعد از گل اول تراکتورسازی چه چیزی در گوش او گفته است، خاطرنشان کرد: آنقدر عصبانی بودم که چیزی متوجه نشدم اما اگر نکته‌ای هم گفته فنی بوده و بحث اعتراض در میان نبوده است. 

نوری یادآور شد: قطعا نقاط ضعفی داشتیم که 3 گل دریافت کردیم اما بازی به بازی بهتر می‌شویم ضمن اینکه چمن ورزشگاه آزادی هم کمی سبب تغییر مسیر توپ می‌شود.

وی درباره موقعیتی که از دست داد، تاکید کرد: دقیقا به دلیل همین مشکل چمن ورزشگاه چنین اتفاقی رخ داد و مسیر توپ دو، سه سانتی‌متر عوض شد. حامد لک هم این صحنه را دید که ضربه من به توپ چند سانتی‌متری جایش تغییر کرد. 

نوری خاطرنشان کرد: جای نگرانی وجود ندارد ما در بعضی فصل‌ها از رده شانزدهم به چهارم رسیدیم و این بار هم تا دقیقه 90 برای قهرمانی می‌جنگیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −  43  =